مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
۰ نفر

اگر شما هم در یکی از همین شبکه‌های اجتماعی، تصویر تخم‌مرغ پخته‌شده‌ای را به اشتراک بگذارید که از وسط، به دو نیم شده باشد، بعید است مورد توجه کاربران قرار گیرد، اما این روزها تصاویری از تخم‌مرغ‌های پخته شده بسیار مورد توجه کاربران ژاپنی قرار گرفته است.

تخم مرغ

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: دلیلش هم روشن است: زرده تخم‌مرغ‌های پخته‌شده، درست به اندازه سفیده‌های اطرافش، سفیداند!

این پست را «تسودا جونکو»، سردبیر یکی از نشریات ژاپنی به اشتراک گذاشت و در شرح تصویر آن ذکر کرد که عکس‌ها واقعی‌اند؛ اما او اعتراف کرد که از محل زندگی اینگونه از مرغ‌هایی که تخم‌مرغ‌هایی با زرده سفید تولید می‌کنند، بی‌اطلاع است.

بیش‌تر بخوانید:

رکوردشکنی کدوتنبل غول پیکر

ابتدا کاربران ژاپنی تصور می‌کردند این تصاویر عجیب با استفاده از ابزارهایی مثل هوش مصنوعی و یا نرم‌افزارهای ویرایش عکس تهیه شده و واقعی نیستند؛ اما یک کامنت از فردی ناشناس، تکلیف همه را روشن کرد.

در آن کامنت، شرح داده شده بود که مرغ‌هایی که زرده سفید تولید می‌کنند به‌عنوان «شیروتاما» شناخته می‌شوند و در مزرعه باغبانی «ناکوراما» در شهر «اوکیناوا» در جنوب ژاپن زندگی می‌کنند.

در مورد رنگ زرده غیرمعمول هم شرح داده بود که همه خوراک مرغ‌های این مزرعه، محصولاتی از برنج هستند که باعث می‌شود زرده‌ها در هنگام پخت، سفید شوند.

از این تخم‌مرغ‌ها در آن منطقه، برای پخت املت برنج و تاماگواکی استفاده می‌شود.

تخم‌ مرغ‌هایی با زرده سفید!

کد خبر 884702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha