مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت ۴ عامل اصلی شرط‌بندی در مبارزات داخل قفس و ۱۴ نفر دیگر در این زمینه خبر داد.

دستگیری اراذل

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس امنیت عمومی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از شناسایی عوامل برگزارکننده مسابقات زیرزمینی داخل قفس توسط اتباع غیرمجاز و برخی گردانندگان داخلی در باغی در اسفندآباد ملارد، در عملیاتی فنی تعداد ۲ نفر اتباع غیرمجاز و ۱۲ ایرانی را که در مبارزات، شرط‌بندی و قمار نقش داشتند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

همچنین در ادامه عملیات پلیس، ۴ نفر از افراد سابقه‌دار در اسلامشهر پس از شناسایی تحت عنوان عاملان اصلی برگزاری مسابقات بازداشت و محل مبارزات پلمب شده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان تاکید کرد که برگزاری مسابقات ورزشی در چارچوب قانونی با کسب مجوز رسمی و رعایت ایمنی و سلامت افراد شرکت‌کننده به ویژه جوانان قابل انجام است.

کد خبر 884790
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 2
    مبازره داخل قفس چیه دیگه؟
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      1 0
      همون دعوای خیابونی که در قفس انجام میدن تا اون دو نفری که در حال دعوا هستند نتونن از دعوا فرار کنند تا وقتی که اعلام کنند بازنده هستند و قبول کنند که فرد مقابل زور و قدرتش بیشتره
  • FR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    7 1
    هر چا خلاف هست اتباع هم هست! براحتی هر کار خلافی را انجام می دهند! تعجب اور است در کشور ی که ساکن هستند مانند کشور خودشان خلاف می کنند!!