رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی و محدودیت تردد چندین بوستان و روددره در تهران در پی هشدار وقوع سیل خبر داد.

تعطیلی پارک‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان‌ها و روددره‌های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است.

وی افزود: از این روی، برای حفظ جان شهروندان، با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران مناطق، برخی از بوستان‌ها که احتمال آسیب‌های جدی را داشتند برای فردا تعطیل اعلام شدند.

نصیری اعلام کرد: بر همین اساس، از تردد در روددره‌های دربند و دارآباد ممانعت خواهد شد. همچنین بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ تعطیل هستند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بوستان جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش‌دره و روددره فرحزاد و روددره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد خواهند داشت.

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد و از شهروندان خواست، با توجه به شرایط جوی، از ترددهای غیرضروری طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند، خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 885120
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha