دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیانات مقام معظم رهبری در جمع قاریان ممتاز، استادان و حافظان کلام الله مجید مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز دوشنبه 2 شهریور را به خود اختصاص داد.

اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تیتر زد: دل‌هایی که قرآن را درک کرده‌اند؛ وحدت ملی را به هم نمی‌زنند.[محفل معنوی انس با قرآن با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی]

کیهان به واکنش مجلس شورای اسلامی به مصوبه ضد ایرانی سنای آمریکا اشاره کرد و تیتر زد: 20 میلیون دلار برای افشای جنایات آمریکا.

ایران با اشاره به فرصت یک هفته‌ای باقیمانده برای اعلام رای اعتماد به کابینه دهم، تیتر زد: وزیران پیشنهادی در کانون رایزنی‌های مجلس.[پاسخ سرد مجلس به رایزنی‌های داغ دولتی‌ها]

جام جم اظهارات رئیس صدا وسیما در مراسم تجلیل از دست اندرکاران سریال رستگاران را برای موضوع خبر و عکس اول خود برگزید و تیتر زد: ای کاش همدلی رستگاران در سیاستمداران دیده شود.

رسالت حضور رئیس جمهوری در مراسم افطار ایتام را برای موضوع عکس اول خود برگزید و به نقل از احمدی نژاد تیتر زد: خط نورانی ولایت راهی به سوی کمال است.

آفتاب یزد به نقل از رئیس دادگستری تهران تیتر زد: با توجیه امنیت یا تقویت دین حق ظلم به انسان‌ها را نداریم.

فرهیختگان با اشاره به اظهارات نایب رئیس مجلس مبنی بر اینکه وزرا در برابر قانون مسوولند و نه رئیس جمهور، تیتر زد: اعتراض نمایندگان به نطق احمدی نژاد.

جهان صنعت گزارش اول خود را به نظر مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد بنگاه‌های زود بازده اختصاص داد و تیتر زد: اشتغالزایی 52 درصد خطا داشت.

عصر اقتصاد به نقل از رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تیتر زد: افت شدید ارزش دلار در بازارهای ایران.

صبح اقتصاد با اشاره به اظهارات رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تیتر زد: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها این هفته در صحن علنی مجلس.

ایران ورزشی به نقل از امیر قلعه نویی تیتر زد: طلسم کجا بود، خدا را دارم.

کد خبر 88521

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز