شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری، تاکید کرد که در معاونت خدمات شهری امروز نیازمند ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، وظایف مهم شهرداری‌ها، خدمت رسانی به مردم است. علیرضا زاکانی با بیان این مطلب به نقش شوراها اشاره کرد و گفت: «نقش شوراها و شهرداری‌ها در کشور مغفول مانده و به درستی از ظرفیت‌هایی که در قانون اساسی برای مدیریت شهری پیش‌بینی شده استفاده نمی‌شود. لذا مدیریت محلی نیز آنگونه که باید جایگاه خود را پیدا نکرده است.»

تلاش نیروهای خدمات شهری دیده نمی شود

او به تلاش نیروهای خدمات شهری هم اشاره و عنوان کرد: «نیروهای حوزه خدمات شهری شبانه روزی تلاش می کنند اما خدمات شان آن‌طور که شایسته است، در رسانه‌ها بازتاب مناسبی پیدا نمی‌کند؛ یکی از دلایل این امر جذابیت بسیار بیشتر انتشار اخبار منفی نسبت به اطلاع‌رسانی و تبیین است.»

زاکانی به تلاش اخیر نیروهای آتش نشانی هم گریزی زد و گفت: «اتفاقات مثبت زیادی در مجموعه مدیریت شهری رخ می‌دهد که کسی پیرامون آن صحبت نمی‌کند، به عنوان مثال چند روز گذشته آتش‌نشانان با فداکاری خود جان چندین شهروند گرفتار شده در آتش را نجات دادند، کسی در مورد این خدمات صحبت نمی‌کند. اما اگر خدایی نکرده خللی خدمت رسانی آتش‌نشانان رخ می‌داد همه در نقد آن حرف می‌زدند.»

بنا به گفته های شهردار تهران، حسین نظری که پیش از این معاون خدمات شهری بود، قرار است در هیئت مدیره مترو پیگیرتکمیل ایستگاه‌های باقیمانده از خطوط هفتگانه فعلی و آغاز فرآیند ساخت خطوط جدید مترو باشد.

اقدامات ددمنشانه اسرائیل در لبنان

علیرضا زاکانی در پایان صحبت هایش با اشاره به شرایط بحرانی منطقه خاورمیانه و حوادث روز گذشته لبنان تاکید کرد: «رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود دست به اقدامات دَدمنشانه در لبنان زده است. این رژیم نامشروع با انجام ترورهای کور و کشتار مردم به دنبال آتش‌افروزی در منطقه است. همه ما گوش به فرمان رهبر انقلابیم و انشالله مطابق وعده الهی نصرت نهایی با ماست.»

کد خبر 885359
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha