معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مشاور عالی پزشکیان در پیام هایی جداگانه به شهادت سیدحسن نصرالله واکنش نشان دادند.

حسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

در پیام محمدجعفر قائم‌پناه، آمده است:
«با نهایت اندوه و تاثر، خبر شهادت عالم فرزانه، مجاهد نستوه، سید حسن نصرالله، رهبر آزاده جنبش حزب‌الله لبنان را دریافت کردم؛ آن شهید گرانقدر، اسوه شجاعت، ایستادگی در برابر طاغوت زمانه و پیروی راستین از سیره حضرت سیدالشهدا(ع) بود و اینک با شهادت، پاداش عمری مبارزه بی‌وقفه خود با دشمن جنایتکار صهیونیستی را گرفت.

فقدان شهید سیدحسن نصرالله اگرچه ثُلمه بزرگی به شمار می‌آید اما جریان ایثار و مقاومت، چنان جوشان، زاینده و استوار است که از خون پاک آن شهید سرافراز، هزاران مجاهد دیگر برخواهند خاست و راه نورانی او را ادامه خواهند داد که این وعده خدای تعالی است.

اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله عالی)، جنبش حزب‌الله، مردم مظلوم و رنج‌کشیده لبنان و مردم شریف کشورمان و سایر دلبستگان مقاومت در جای جای جهان تسلیت عرض می‌کنم.»

پیام مشاور عالی رئیس جمهور در پی شهادت سیدحسن نصرالله

همچنین علی طیب‌نیا، مشاور عالی رئیس جمهور در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت. در متن پیام دکتر علی طیب‌نیا، مشاور عالی رئیس جمهور برای شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

شهادت مظلومانه سید مقاومت و اسطوره جهاد که بیش از ۴ دهه از عمر مبارکش را در راه مبارزه با رژیم نامشروع اسرائیل سپری کرد و اینک با بذل جان و جسم مطهرش به فیض شهادت نائل آمد برگی زرین بر کتاب قطور جهاد و مقاومت افزود.

بی شک او یکی از افتخارات جهان اسلام و از رهبران الهام بخش جبهه مقاومت در سراسر گیتی بویژه امت اسلام خواهد بود که نامش برای رزمندگان و آزادی خواهان چراغ راه می باشد.

شهید سید حسن نصرالله در حالی از میان ما پرگشود و به دیدار معبود شتافت که میراثی گرانسنگ از راه و رسم مبارزه و جهاد را در میان ما به یادگار گذاشت و این میراث ارزشمند او برای همه مبارزین و مجاهدین به مثابه الگویی ماندگار نورافشانی خواهد کرد.

این مصیبت جانسوز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه ملت های آزادی خواه و بویژه مردم مظلوم لبنان و فلسطین که یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست دادند تسلیت عرض می نمایم.

کد خبر 885513
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha