مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

 فاز نخست بوستان دوستدار کودک ستارخان به مناسبت هفته کودک افتتاح می شود.

بوستان مادر و كودك

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ دراین نشست با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های مناسب با نیاز کودکان گفت: مبحث کودکان و کیفیت زندگی آن ها یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار شهری است، و شهرداری منطقه ۲ با ایجاد زیرساخت های تفریحی، آموزشی و فرهنگی در این مسیر گام برداشته است.
او افزود: فعالیت ۲۰ کانون کودک، ۳ کتابخانه تخصصی و یک سینمای کودک و همچنین پارک زوراسیک به عنوان مرکز تفریحی و آموزشی مختص کودکان از جمله زیرساخت های متناسب با سنین کودکان در منطقه ۲ است و احداث بوستان دوستدارکودک نیز در تداوم این برنامه است.
صالحی با تاکید براینکه تسریع در تکمیل بوستان دوستدار کودک در دستور کار منطقه است، گفت: احداث بوستان دوستدار کودک در چند فاز طراحی شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته فاز نخست آن در هفته گودک آماده افتتاح می شود.
او با بیان اینکه اجرای بوستان دوستدار کودک در راستای حرکت در مسیر شهر انسان محور است گفت: بوستان ستارخان به لحاظ برخورداری از ظرفیت مناسب بوستان دوستدار کودک می شودکه در بخش کالبدی ایجاد فضای بازی ایمن و تعاملی برای کودک و خانواده طراحی شده است.
شهردار منطقه ۲ در پایان افزود:احداث مجموعه فرهنگی و آموزشی متناسب با کودکان (نمایشگاه کتاب و بازی های فکری) نیز در مجاورت بوستان دوستدار کودک طراحی شده است.

کد خبر 885681
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha