سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور حاضر شد.

پرسپولیس روی بال‌های کنعانی‌زادگان پرواز کرد| بازی پرسپولیس و استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) میزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود. سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر این تیم گفت: تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد. ما با تغییرات زیادی کار را شروع کردیم. اکنون به یک تیم خیلی خوبی تبدیل شدیم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادرفنی داریم. فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند. تیم ما می‌تواند بهتر باشد. دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور هواداران بازی کنیم. آماده بازی هستیم و امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.

او در واکنش به صحبت‌های علی دایی و تمجیدش از پرسپولیس گاریدو گفت: ایشان لطف دارند و شخص آقای دایی معمولاً در مورد کسی تعریف یا صحبت نمی‌کنند. تیم خودشان است و امیدوارم این انرژی‌های مثبت به تیم برسد و شرایط بهتر شود.

رفیعی ادامه داد: کیفیت چمن و توپ روی عملکرد همه بازیکنان تاثیر دارد و هیچ فرقی نمی‌کند آن بازیکن در چه پست و شرایطی و در چه کشوری بازی می‌کند. زمانی که می‌خواهید یک عملکرد خوب را ارائه بدید، کیفیت خوب توپ و زمین است که تاثیر دارد. در هر کشوری که بازی می‌کنیم حسرت می‌خوریم که کاش ما هم این کیفیت را داشتیم.

کد خبر 885877
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    پرسپولیس = عشق به زندگی