رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد، با تأکید بر اهمیت ایجاد شبکه‌سازی و آگاه‌سازی، «مشارکت» را کلیدواژه حل بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی دانست.

شمس احسان

به گزارش همشهری آنلاین، زهرا شمس احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: پیش‌برد اهداف و شناخت ظرفیت‌های دیگر مؤسسات مردمی تنها از طریق شبکه‌سازی و آگاه‌سازی امکان‌پذیر است.
او افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت‌ها در این شرایط اگر ما دست به دست‌هم ندهیم؛ کاری را پیش نخواهیم برد و اگر این ظرفیت‌ها در یک جا متمرکز شود؛ باعث انسجام و پیش‌برد کارها خواهد شد.
شمس احسان ادامه داد: ما می‌توانیم با مشارکت به حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص موضوعات مربوط به زنان سرپرست خانوار بپردازیم.
رئیس کمیته اجتماعی شورا با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اهداف ما شناسایی انجمن‌ها، رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت آن‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها است؛ تصریح کرد: رویکرد ما در این روند رویکرد مشارکتی است.
در ادامه نشست، هرکدام از انجمن‌ها با طرح دغدغه‌های مربوط به فعالیت‌شان و با اظهار خوشنودی از این همکاری به نکات مهم و ارزنده‌ای در حل آسیب‌های اجتماعی پرداختند.
در این نشست علاوه بر شمس احسان، رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نماینده قوه مقننه و نماینده انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز حضور داشتند.

کد خبر 886107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha