شصت و پنجمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه ۱۵ با پیگیری و تشریح طرح های عمرانی، ترافیکی خدمات شهری و ... در نواحی ا، ۲ و ۳ منطقه برگزار شد.

آقامیری

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه ضمن تسلیت شهادت مجاهد عظیم شأن اسلام، مرد کم نظیر، سیدحسن نصرالله گفت: ایشان افتخار محور مقاومت و جبهه انقلاب در مقابل استکبار بود و امیدواریم خداوند متعال برای همه رزمندگان چنین روزی را مقدر نماید.

او به اقدامات خوب مدیریت شهری منطقه ۱۵ در حوزه های عمرانی، شهرسازی و ... اشاره کرد و از مدیریت شهری به لحاظ زحمات و فعالیت های ارزشمند قدردانی کرد.

نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به اجرای طرح های متنوع در بحث کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر تهران با آغاز مدیریت شهری فعلی اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران با وجود اینکه متولی جمع آوری معتادان متجاهر نبود؛ به صورت مشارکتی موضوع را با جدیت با دستگاه های ذیربط پیگیری کرد و با راه اندازی یاور شهرها، تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر را از کلونی های شناسایی شده و بوستان های شهر تهران جمع آوری و ساماندهی کرد.

او افزود: رسیدگی به وضعیت سلامت و اشتغال مددجویان در این طرح در دستور کار است همچنین در طرح کاهش آسیب های اجتماعی موضوع جمع آوری کودکان کار و زباله گرد های شهر تهران نیز با جدیت در حال پیگیری است و امیدوارم که این طرح مستمر ادامه داشته باشد.

دیدار با نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) در محله کیانشهر شمالی

پس از این جلسه، نشست دیدار مردمی با عنوان نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور برگزار شد و آقامیری به همراه شهردار منطقه و معاونان و شهرداران نواحی، پس از نماز مغرب در مسجد امام رضا(ع) محله کیانشهر شمالی به درخواست های شهروندان در موضوعاتی نظیر شهرسازی، املاک و ... رسیدگی کرد.

بازدید از مزرعه خانواده در ناحیه ۶

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه همچنین از مزرعه خانواده در ناحیه ۶ بازدید کرد و گفت: در این مکان، قطعات ۳ تا ۶ مترمربعی در اختیار خانواده ها قرار گرفته تا با سلیقه خود به کاشت محصول بپردازند.

او با اشاره به اینکه، می شود با اجرای طرح مزرعه خانواده در سایر فضاهای بلااستفاده سطح شهر تهران، محلی سرسبز و پرنشاط برای حضور خانواده ها مهیا کرد؛ افزود: طراوت و شادابی این محل حال و هوای مرزعه واقعی و روستایی را می دهد و اصلاً احساس نمی کنید در مرکز شهر قرار دارید.

کد خبر 886157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha