تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران  و شهرداری منطقه ۹ توسط سید محمد نقیب و سید محمد رحیم مرتضوی امضا شد. بر اساس این تفاهم نامه، کلنگ ساخت مرکز توانمندسازی و کارآفرینی امید در منطقه ۹ زده شد.  

منطقه 9

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۹ با حضور سید محمد نقیب سرپرست این سازمان، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ و تعدادی از مدیران و معاونان ارشد شهری در مجتمع فوریت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه، کلنگ ساخت مرکز توانمندسازی و کارآفرینی امید در منطقه ۹ زده شد. با ساخت این مرکز، علاوه بر گسترش فضای مددسرای امید، مرکز جامعه پذیری ویژه اشتغال، توانمند سازی و کارآفرینی معتادین متجاهر بهبود یافته نیز احداث خواهد شد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در این مراسم پیرامون راه اندازی مراکز جامعه پذیری در پایتخت گفت: «در حال حاضر ۱۰ مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر فعالیت می کنند که ظرف چند روز آینده یازدهمین مرکز یاورشهر ویژه بانوان افتتاح و راه اندازی خواهد شد و ما قصد داریم تا پایان سال به همین تعداد مراکز جامعه پذیری احداث و راه اندازی کنیم و مرکز جامعه پذیری منطقه ۹ یکی از مراکزی است که در این راستا احداث و به بهره برداری خواهد رسید.»

کد خبر 886167
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha