پیشکسوت فوتبال، گفت: نتایجی که برای تیم‌های ایرانی در آسیا رقم می‌خورد دلایلی دارد که می‌توان به مشکلات زیرساخت‌های ورزشی و عدم پشتوانه‌سازی اشاره کرد. خودمان مشکلات را افزایش می‌دهیم و پنج سال دیگر می‌فهمیم چقدر از فوتبال آسیا عقب مانده‌ایم.

ناصر ابراهیمی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ناصر ابراهیمی با اشاره به شرایط بازی دو تیم پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان پرداخت و اظهار داشت: این بازی بر خلاف تصور خیلی‌ها پیش رفت و در نهایت با تساوی به اتمام رسید. خطرناک‌ترین زمان برای تیم‌ها در ۵ دقیقه اول و ۵ دقیقه پایانی است و اگر تیمی در این زمان گلی دریافت کند، دچار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع را سال‌ها تجربه کرده و نتایج آن را هم دیده‌ایم، مدیریت این زمان‌ها برای تیم‌ها بسیار مهم است و نباید اسیر این دقایق شد. پرسپولیس در همان ۵ دقیقه اول به گل رسید و خیلی‌ها تصور می‌کردند بازی آسانی در پیش است، اما در ادامه نماینده ازبکستان نشان داد تیم خوبی است و اگر بخواهیم از روی انصاف صحبت کنیم، ‌ حقشان در این بازی باخت نبود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس یادآور شد:‌ بازیکنان پاختاکور هماهنگی خوبی در زمین داشتند و با تعویض نقاط زمین، شوت‌های سنگین، پاس‌های بسیار خوب و تمرکز روی حملات خود، در نهایت به گل رسیدند و اجازه ندادند پرسپولیس برای بار دوم دروازه آنها را باز کند.

ابراهیمی گفت: واقعیت‌های فوتبال آسیا در همه ابعاد روز به روز برای ما بیشتر روشن می‌شود اما هنوز مدیران فوتبالی ما آن را نمی‌بینند. اگر عمری باشد ۵ سال دیگر با هم مرور می‌کنیم و خواهیم دید فوتبال ما کجاست و آسیا کجا! ‌ ما با دست خودمان، مشکلات را افزایش می‌دهیم. همه مسئولان برای ورزشگاه شهر قدس تلاش می‌کنند، اما واقعا لیگ نخبگان آسیا باید در این ورزشگاه برگزار شود؟ اگر در بازی شب گذشته به جای ۸ هزار نفر ۸۰ هزار تماشاگر پرسپولیس را حمایت می‌کردند، روند بازی به همین شکل پیش می‌رفت؟

وی تاکید کرد: شرایط پرسپولیس در جدول لیگ نخبگان خوب نیست و امیدوارم در دیدارهای بعدی به نتایج خوبی برسیم و پرسپولیس بتواند دوباره قدرت خود را به رخ بکشد.

گفتنی است در جدول لیگ نخبگان آسیا تیم‌ الاهلی ۶ امتیازی است و در صدر جدول رده بندی قرار دارد، السد قطر و النصر با ۴ امتیاز دوم و سوم هستند و الهلال عربستان، استقلال تهران و الوصل امارات نیز با ۳ امتیاز تیم‌های بعدی به شمار می‌روند. پرسپولیس نیز با تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان یک امتیازی است و در رده دهم جای قرار دارد.

کد خبر 886682
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha