بازیکن سابق استقلال گفت: بختیاری‌زاده انسان با شخصیتی است ولی به خاطر رفاقت و سابقه همکاری در صبا باتری مسئولیت مهم سرمربیگری استقلال نباید تست شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، محسن گروسی، درباره موافقت هیئت مدیره استقلال با استعفای جواد نکونام و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت تا زمان معرفی سرمربی خارجی اظهار کرد: به شخصه مخالف جدایی نکونام تا نیم فصل بودم و سرمربی تیم باید می‌ماند، شاید هم بسیار معتقد باشند تغییر سرمربی تصمیم درستی بود ولی سهراب بختیاری‌زاده که از دوستان بسیار خوب من است به خاطر رفاقت با احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و اگرچه بسیار انسان با شخصیتی است ولی به خاطر رفاقت و سابقه همکاری در صبا باتری مسئولیت مهم سرمربیگری استقلال نباید تست شود.

وی ادامه داد: استقلال بازی‌های بسیار سخت و سنگینی در پیش دارد و حتی ۳ امتیاز یک بازی هم نباید از دست برود، چون بازگشت به شرایط خوب گذشته بسیار سخت است. درست است که نباید بی‌گدار به آب زد ولی اگر تیم یکی دو بازی دیگر را از دست بدهد جمع کردن شرایط استقلال خیلی سخت‌تر می‌شود. به هر ترتیب چنین اتفاقی افتاده ولی باید هر چه زودتر سرمربی جدید معرفی شود و در این مدت نیز همه ارکان باشگاه به همراه هواداران حامی تیم باشند تا امتیاز دیگری از دست نرود و وضعیت بدتر از این نشود.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: جذب بازیکنان بزرگ ملاک موفقیت یک تیم نیست مگر اینکه بتوان بهترین استفاده را از کیفیت بالای آنها برد. سال گذشته جواد نکونام بسیاری از بازیکنان خوب این فصل را نداشت، اما نتایج بسیار بهتری گرفت، چون استراتژی خود را به درستی در زمین پیاده کرد، اما این فصل تیم اسیر حواشی شد و این حواشی به درون زمین کشیده شد تا جایی که بازیکنان تمرکز کافی برای ارائه توانایی‌های خود را نداشتند. فکر می‌کردیم با توجه به اینکه تمرینات پیش فصل به موقع شروع شد شاهد شروع بسیار بهتری باشیم ولی نتایجی که گرفته شد این موضوع را نشان نداد و نکونام ناچار به استعفا شد. شاید اگر صبر بیشتری نزد هواداران و هیئت مدیره بود، استقلال بهتر نتیجه می‌گرفت، اما برای نکونام صبر نکردند. امیدوارم سرمربی کاربلدی بیاورند تا بتواند از ظرفیت استقلال به بهترین شکل بهره ببرد.

گروسی تصریح کرد: عدم نتیجه‌گیری استقلال تا اینجای فصل تنها به خاطر نکونام نیست. به عنوان مثال در آخرین بازی برابر السد قطر، چقدر بازیکنان تیم اشتباهات فردی داشتند. از دروازه‌بان گرفته تا مهاجم تیم، شاهد اشتباهاتی بودیم که در نتیجه باعث شکست شد. بهترین سرمربی دنیا هم وقتی بازیکنانش، خواسته‌های فنی او را عملی نکنند به نتیجه نمی‌رسد. بازیکنان استقلال در این فصل از لحاظ روحی روانی در شرایط ایده‌آلی نبودند و بدون تمرکز بازی می‌کردند. این موضوع از دست سرمربی خارج است وقتی همه تلاش خود را کرده و مهره‌های تیمش نتوانستند متمرکز بازی کنند. در مجموع امیدوارم تغییراتی که در کادرفنی استقلال رخ داده منجر به بازگشت تیم به کسب نتایج مطلوب شود و هواداران بیشتر از این سختی نکشند.

کد خبر 886956
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خزعل زرگانی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    1 0
    هلدینگ خلیج فارس که در خوزستان میباشد حداقل یک نفر خوزستانی سرمربی استقلا بشه مگه نکونام چه کاری کرد که بختیاری زاده نمیتونه از همین روز اول تهرانیها مخالفت کردند