یک رسانه عرب زبان با اشاره به حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی به شادی وصف ناپذیر اردنی‌ها پرداخته است.

حمله ایران به اسراییل

به گزارش همشهری‌آنلاین، القدس العربی در گزارشی با عنوان «یک اردنی سیگار خود را از موشک ایرانی روشن کرد؛ خوشحالی بی حد و حصر از موشکباران اسرائیل و میلیون‌ها شهروند اردنی روی پشت بام»، آورده است: مقامات اردنی سه شنبه شب از شهروندان خواستند که در منازل خود بمانند و از تردد در خیابان ها به دلیل حمله شدید موشکی ایران به اسرائیل، خودداری کنند؛ اما میلیون ها اردنی تا بامداد در خیابانها بودند تا اوج خوشحالی خود را از موشکباران اسرائیل ابراز کنند.

مقامات اردنی در ممانعت از شادمانی اردنی‌ها از موشکباران اسرائیل کاملا ناکام ماندند.

القدس العربی در ادامه گزارش خود آورده است: برخلاف حمله آوریل گذشته، مقامات اردنی از ساقط کردن موشک‌ها سخنی نگفتند. واکنش مردم اردن عجیب و غریب و غافلگیرکننده حتی برای مقامات دولتی این کشور بود، صدها هزار اردنی روی پشت بام و از بالکن منازل خود نظاره گر موشک‌ها و تصویربرداری از آن هنگام اصابت به فلسطین اشغالی بودند و هلهله و شادی و شعف فراوان کردند. در این میان ویدئوهای فراوانی از سوی اردنی ها در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته شد که در یکی از آنها یکی از شهروندان اردنی سیگار خود را با ترکش موشک در حال فروزان، روشن می کند.

رای الیوم نیز با اشاره به واکنش اردن به حمله موشکی ایران نوشت: اردن در حالت فوق العاده حاکمیتی فرو رفت و پروازها به مدت دو ساعت به حال تعلیق درآمد. اردنی‌ها روی پشت بام منازل و میادین و روی کوهها رفتند تا از موشکهای ایرانی که به سمت اسرائیل شلیک می شوند، عکس و فیلم بگیرند. اردنی به خاطر موشکباران اسرائیل جشن گرفتندن و وقعی به دستورات مقامات اردن ننهادند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

کد خبر 886965
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    11 4
    دنده صهیونیست های کودک کش با این ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شکست، ولیکن ما منتظر ترکاندن قلب آن حیوانات درنده خو در عملیات بعدی هستیم!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    7 4
    بازم خوبه مقامات اردنی برای خوشحالی مردم شون احترام قائل هستند!
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    4 1
    اما شاه حسین یهودی زاده پرستو زاده دو تا از موشک ها را زده مروم اردن باید شاه حسین فشار بیاورند تا دست از حمایت صیهونیست برداره