پسر شهید احمد کاظمی تعریف می‌کند: «شبی حاج قاسم به خانه ما آمد و از التماس اسرائیلی‌ها برایمان تعریف کرد.»

حاج قاسم - سردار سلیمانی

به گزارش هشمهری‌آنلاین به نقل از فارس، «من هنوز خونه نرفتم. اومدم این شادی رو به شما هم بدم بعد برم خونه.» این را حاج قاسم وقتی به خانه شهید احمد کاظمی رفته بود، به محمدمهدی کاظمی فرزند او گفت.

کاظمی تعریف می‌کند: «آن زمان اسرائیل یکی از مقرهای سپاه را در سوریه زده بود، از عمد هم زده بود چون می‌دانست آن جا برای چیست. حاج قاسم هم یعد از مدتی، از سوریه ۸۰ تا موشک زد به اسرائیل.

آن شب حاج قاسم به خانه ما آمد و با خنده تعریف کرد: «این ضربات به حدی رسید که اسرائیلی‌ها مستقیم اومدند پشت خط و به من التماس کردند که «نزن! دیگر ما جایی را که سپاه در آن مستقر است نمی‌زنیم.»
این در حالی است که در طول ماجراهایی که برای سوریه پیش آمده، داعش که خود فرزند اسرائیل است توانست نیمی از این کشور را به اشغال خود در بیاورد و حتی در مقطعی توانستند در عراق به ۴۰ کیلومتری مرز ایران برسد.

صدای محمدمهدی کاظمی را بشنوید:


بعد از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، توسط رژیم صهیونیستی در تهران، آمریکا برای ایران پیام فرستاد که اگر به اسرائیل حمله نکند، ترتیبی می‌دهد تا در غزه آتش‌بس برقرار شود. اما بعد از گذشت نزدیک ۶۰ روز از ترور هنیه، نه تنها آتش‌بس در غزه برقرار نشد؛ بلکه اسرائیل به لبنان حمله کرده و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رساند.

فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ عربستان با همکاری رژیم اسرائیل در جنگ داخلی یمن مداخله و به آن حمله کرد. آن زمان هم آمریکا از ایران خواست مداخله نکند تا مشکلات حل شود؛ اما این اتفاق نیفتاد.

هنوز ۴۰ روز از آغاز جنگ تحمیلی نگذشته بود که خرمشهر سقوط کرد و به دست عراقی‌ها افتاد. بعثی‌ها کار را تمام شده می‌دانستند و از دست دادن خرمشهر را غیرممکن. با این حال ایرانی‌ها سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ آن را از بعثی‌ها پس گرفتند. داماد صدام می‌گفت: «در ۲۴ ساعت اول بعد از آزاد شدن خرمشهر یک پزشک همواره بالای سر صدام بود. آنقدر فشار روحی روی او بود.»

کد خبر 886974
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    0 0
    رهبران خاورمیانه باید از آنچنان قدرت و درایتی برخوردار باشند که پدر جد اسرائیل هم ماستش را کیسه کند