نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: ضربه موشکی وعده صادق ۲، اولین و آخرین پاسخ نخواهد بود و این اقدام در صورت تجاوز دشمن، با قدرت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

ایران و اسرائیل موشک

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله عباس کعبی در گفت و گو با ایرنا درباره عملیات موفق موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت‌های مظلوم و مقاوم، درس کوبنده‌ای به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی داد و بار دیگر عزم و اراده ملت‌های مسلمان را به نمایش گذاشت.

وی ضمن قدردانی از پاسداران و ارتشیان عزیز که در میدان نبرد عزت‌مندانه، پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند افزود: این مجاهدان راه حق و حقیقت، با ایمان به خداوند و تکیه بر قدرت بازدارندگی، نه تنها امنیت جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌، بلکه با نمایش گوشه‌ای از قدرت نظام اسلامی، درس بزرگی به تمام مستکبران جهان دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت موشکی جمهوری اسلامی با ضربه‌های کشنده و پیاپی، شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل کرد گفت: سانسور خبری صهیونیست‌ها نمی‌تواند آثار تخریبی، تلفات جانی، رعب و آثار روحی و اجتماعی تحمیل‌ شده را محو کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، هیچ‌گاه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت افزود: در صورتی که این رژیم کودک‌کش به دنبال واکنش باشد، جز پشیمانی برای آنها چیز دیگری به همراه نخواهد داشت. امروز رژیم صهیونیستی با جنایت‌های جنگی و تروریسم دولتی و وحشی‌گری نمی‌تواند از زوال تدریجی پیکر فرسوده خود جلوگیری کند.

کد خبر 887142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha