نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ادعا کرد که این رژیم به دنبال جنگ تمام‌عیار با ایران نیست.

دنی دانون

به گزارش همشهری آنلاین، دنی دانون سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در گفتگو با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان درباره پاسخ این رژیم به ایران گفت: ما پاسخ حساب‌شده‌ای خواهیم داد چراکه به دنبال جنگ تمام‌عیار با آن‌ها نیستیم و باور کنید که آن‌ها نیز نمی‌خواهند شاهد چنین چیزی باشند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل حمله موشکی سپاه را حمله‌ای «بی‌سابقه» خواند و تصریح کرد: آنچه شامگاه سه‌شنبه رخ داد، پاسخ بی‌سابقه‌ای بود و همانطور که در شورای امنیت گفته شد پاسخ به آن بسیار قوی و دردناک خواهد بود.

وی همچنین با تکرار ادعاهای نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم قادر به دسترسی به هر مقصدی در منطقه است، گفت: تصمیم‌گیری درباره چگونگی حمله به این رژیم بستگی دارد.

دانون همچنین در اظهاراتی مداخله‌جویانه و تکراری خواستار اقدام علیه «توانمندی‌های هسته‌ای ایران قبل از آنکه دیر شود» شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است که در عملیات وعده صادق ۲ ،۹۰ درصد موشک‌ها با موفقیت به اهداف تعیین‌شده اصابت کرده و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف تل‌آویو هدف گرفته شده است.

رژیم صهیونیستی، به‌رغم جنگ‌افروزی‌های خود در منطقه، به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیده است.

کد خبر 887254
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    2 0
    حمله هوایی اسرائیل به مناطق مختلف دمشق، نماینده بی ادب اسرائیل جنایتکار در سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، و حشی گری وغیر انسانی اسرائیل در سوریه است.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    2 0
    حزب‌الله این حق را دارد که امنیت خود را تامین کرده و از خود دفاع کند و این مسئله روشنی است. حزب‌الله حق دارد از خود دفاع کند. همچنین تردیدی وجود ندارد که ما در کنار لنبان ایستاده ایم.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    2 0
    حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایتخت لبنان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از پایتخت لبنان را بمباران کردند. حمله اسرائیل به لبنان نقض حاکمیت این کشور است.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    2 0
    اسرائیل حمله جدیدی را به دمشق شروع کرد حمله مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ، اجرای قانون جنگل بود حمله اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل بود
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حمله اسرائیل نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است. حمله اسرائیل نقض حاکمیت لنبان و قوانین بین‌المللی است. حمله اسرائیل نقض حاکمیت یمن و قوانین بین‌المللی است. حمله اسرائیل نقض حاکمیت غزه و قوانین بین‌المللی است.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات اسرائیل جنایتکار را تامین می کند و هم همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که غرب جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات اسرائیل جنایتکار را تامین می کند و هم همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    انگلیس جنایتکار در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی انگلیس جنایتکار در مورد جنگ اسرائیل، فلسطین، غزه، سوریه، لنبان و یمن متهم است و نه مدعی و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات اسرائیل جنایتکار را تامین می کند و هم همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    رژیم اسرائیل باید به‌خاطر جنایات فجیع خود پاسخگو باشد حملات موشکی ایران پاسخ ضروری به اقدامات تروریستی اسرائیل در دو ماه گذشته بود
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ایران صرفاً از حق دفاع مشروع خود استفاده کرد؛ حقی که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد برای همه کشورها وجود دارد، اقدام ما کاملاً دفاعی و در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بوده است. اولا تبریک عرض می‌کنم اقدام جسورانه و شجاعانه نیروهای مسلح را و پاسخ بسیار مناسبی که به رژیم صهیونیستی دادند به خاطر اقدامات تروریستی و جنایت باری که داشتند. باید تاکید کنم که ما صرفاً از حق دفاع مشروع خود استفاده کردیم حقی که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد برای همه کشورها وجود دارد. اقدام ما کاملاً دفاعی بوده و در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در داخل تهران و اهداف مربوط به ایران در دیگر جاها بوده است. اقدام انجام شده شب گذشته و تصاویری که وجود دارد کاملاً روشن است که ما به اهداف خود رسیدیم و اهداف ما کاملاً نظامی بوده است و ما به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم و این جزو اصول و مرام ما بوده و ما برخلاف رژیم صهیونیستی که حمله به شهرها و افراد بی‌گناه را یک عادت خود قرار داده است، چنین رفتاری را نداریم و شب گذشته صرفاً به اهداف نظامی و امنیتی حمله کردیم
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حمله مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، اجرای قانون جنگل بود حمله اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل بود ولی اما متأسفانه سفیر انگلیس جنایتکار در سازمان ملل درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد، توجه نمی کند و توجه نکرده است. صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند با پاسخ دردناک‌تر و پشیمان کننده‌تر مواجه می‌شوند اگر حمایت آمریکای جنایتکار از این صهیونیست‌ها نبود آنها جرات چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای را نداشتند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    توان رزمی خود را باید در مقابل آمریکا، انگلیس و اسرائیل افزایش دهیم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    تنها راه پایان جنگ در منطقه کم شدن شرّ آمریکا اساس مشکلات منطقه، کسانی همچون آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی هستند که به دروغ دم از صلح و آرامش می‌زنند؛ و بر همین اساس، تنها راه پایان درگیری‌ها و جنگ‌ها در منطقه، کم‌شدن شرّ این کشورهاست. اساس مشکل و عامل ایجاد درگیری‌ها و جنگ‌ها در منطقه، حضور آمریکا و بعضی از کشور‌های اروپایی است که به دروغ از صلح و آرامش دم می‌زنند و اگر شرّ آن‌ها از این منطقه کم شود، درگیری‌ها و جنگ‌ها خاتمه می‌یابد و خود کشور‌ها قادر به اداره منطقه و هم‌زیستی با صلح و عافیت هستند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ما پس از عملیات موشکی از طریق سوئیس به آمریکا پیام دادیم و نسبت به دخالت هر شخص ثالث هشدار دادیم. به ایالات متحده گفتیم که اگر به ایران حمله کنید، پاسخ بعدی ما تندتر خواهد بود. سیاست ما حمایت از مقاومت است و این سیاست را ادامه خواهیم داد.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ما هم می‌خواهیم امنیت و صلح باشد، این اسرائیل جنایتکار است که در تهران هنیه را ترور کرد
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار از صهیونیست ها جنایتکار دیگر اسرائیل جنایتکار را نجات نخواهد داد. حمایت همه جانبه انگلیس جنایتکار از صهیونیست ها جنایتکار دیگر اسرائیل جنایتکار را نجات نخواهد داد.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    رژیم صهیونیستی پس از چند حمله تروریستی در لبنان، بمباران چندین نقطه از این کشور و به شهادت رساندن صدها غیرنظامی، تهاجمات زمینی خود را در مرزهای جنوبی لبنان آغاز کرده است.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اسرائیل متهم به شلیک فسفر سفید در حمله به بیروت شد طبق گزارش‌ها رژیم صهیونیستی در حمله به مرکز بیروت از فسفر سفید استفاده کرده است.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر رسید آمریکا و غرب شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند. اعتماد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان لنبان به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار عامل اصلی امروز مشکلات مردم لنبان بوده است.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حمله هوایی اسرائیل به مناطق مختلف دمشق، نماینده بی ادب آمریکا جنایتکار در سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، و حشی گری وغیر انسانی اسرائیل در سوریه است. متأسفانه مردم لنبان هم در مورد ترور نصرالله کوتاهی و سکوت کردند و باید به سفارت خانه آمریکا در بیروت حمله می کردند نتیجه نشست خیانتکاران و جنایتکاران در سازمان ملل حمله هوایی اسرائیل به بیروت بوده است.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشدار داده است که در صورت پاسخگویی تل آویو، حملات ویرانگری را متحمل خواهد شد.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    گروه هفت از اهرم‌های خود برای پایان نسل‌کشی فلسطینیان استفاده کند چنانچه گروه هفت واقعا نگران امنیت منطقه است، باید از اهرم‌های خود برای پایان دادن فوری به نسل‌کشی فلسطینیان استفاده کند. چنانچه گروه هفت واقعا نگران صلح و امنیت منطقه است، باید از اهرم‌های خود جهت پایان دادن فوری به نسل کشی فلسطینیان و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه و دیگر کشور‌های منطقه استفاده کند.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    به تمامی زیرساخت‌های اسرائیل حمله می‌کنیم! اگر رژیم صهیونیستی کنترل نشود و علیه ایران اقدامی کند، تمامی زیرساخت‌هایش را هدف قرار می‌دهیم.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اگر اسرائیل بخواهد کاری بکند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم. اسرائیل دیوانگی کند تل‌آویو را نابود می‌کنیم. اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    تل آویو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم. ما فقط منتظر دستور رهبر هستیم. نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است، برای جنگ منتظر فرمان رهبر هستیم.