حزب‌الله لبنان از بامداد امروز پنجشنبه در چندین نوبت، تحرکات نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را با حملات موشکی و راکتی و توپخانه‌ای پاسخ داد.

حزب الله لبنان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حزب‌الله لبنان از بامداد امروز پنجشنبه، در پاسخ به تداوم نسل‌کشی در نوار غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، در حال انجام عملیات‌های جدید علیه مراکز و مواضع نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی است.

بر اساس بیانیه‌های مقاومت اسلامی لبنان، ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز محل استقرار نظامیان اسرائیلی در پایگاه حانیتا با گلوله‌های توپخانه‌ای، ساعت ۲:۰۰ بامداد، تحرکات نظامیان اشغالگر در شهرک مسکاف‌عام با راکت و ساعت ۹:۱۵ صبح محل استقرار نظامیان در شهرک یرؤون با راکت هدف قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در ادامه اعلام کرد که ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز تلاش نظامیان دشمن برای پیشروی در خاک لبنان در دروازه «فاطمه» را با گلوله‌های توپخانه ناکام گذاشت و در ساعت ۱۰:۴۵ صبح، تجمع نظامیان اشغالگر بین شتولا و الراهب را با راکت، در ساعت ۱۱:۰۰ مقر نظامیان در پایگاه الراهب را با دو موشک برکان و در ساعت ۱۱:۳۰ تجمع نیروهای ارتش اشغالگر در نزدیکی شهرک ادمیت را با راکت هدف قرار داده است.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن ممتد آژیرهای خطر در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی از جمله در یعرا، متسوفاه، شلومی، حانیتا، بتست، رأس الناقوره، دوویو، صفد، طبریا، کفار جلعادی،
و…از بیم نفوذ موشک‌ها، راکت‌ها و پهپادهای حزب‌الله خبر می‌دهند و انفجار یک موشک یا پهپاد در منطقه یعرا در الجلیل الغربی و اعزام نیروهای امدادی به این منطقه و وقوع چند آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی را تأیید کردند.

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان به‌ویژه ضاحیه جنوبی بیروت همچنان ادامه دارد و نظامیان صهیونیست در تلاش برای ورود زمینی به جنوب لبنان هستند.

کد خبر 887281
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    یعنی هلاکت دهها تن از کماندو های صهیونیست‌ بعد از ترور ناجوانمردانه سید مقاومت حسابی حال دلم را جا آورد. چه انتقام شیرینی بود شیرین تر از شهد ناب