یک منبع ایرانی به الجزیره گفت که تهران از طریق قطر به آمریکا پیام داده است که در صورت حمله اسرائیل، پاسخ ایران «غیرمتعارف» خواهد بود.

حمله ایران به اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، یک منبع ایرانی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره از ارسال پیام ایران به آمریکا از طریق قطر در ارتباط با تحولات اخیر منطقه خبر داد.

او گفت که ایران در این پیام اعلام کرده که دوره خویشتن‌داری یکجانبه دیگر تمام شده است و خویشتن‌داری دیگر نیازهای امنیت ملی ایران را تأمین نمی‌کند.

این منبع ایرانی افزود: «در نامه به آمریکا تأکید شده است که هرگونه حمله اسرائیل با یک پاسخ نامتعارف همراه خواهد شد که زیرساخت‌های اسرائیل را نیز هدف قرار خواهد داد».

او گفت که ایران به آمریکا هشدار داده است که واشنگتن باید رژیم صهیونیستی و اقدامات جنون‌آمیزش را مهار کند.

ارسال پیام هشدار آمیز ایران به آمریکا به میانجی‌گری قطر در حالی است که دکتر مسعود پزشکیان روز گذشته راهی دوحه شد. ایران پیش از این نیز اعلام کرده بود که هرگونه حمله‌ای از جانب اسرائیل با پاسخ شدیدتر مواجه خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی - امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد و یک شکست تاریخی را برای پدافند چهارلایه ده‌ها میلیارد دلاری اسرائیل رقم زد. در این عملیات، موشک‌های عماد و قدر ارتقا یافته به همراه خیبرشکن و هایپرسونیک فتاح -۱ استفاده شد.

کد خبر 887309
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha