حملات موشکی حزب الله باعث شد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پناهگاه بگریزد.

نتانیاهو

همشهری آنلاین: روز گذشته در حالی که «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین روزهای عید یهودی با نام «عید سایبان‌ها» در حال گذراندن اوقات خود در سواحل مدیترانه بود، موشک‌های حزب الله آرامش را از این نخست وزیر جنجالی سلب کرده و وی مجبور شد به پناهگاه بگریزد. براساس گزارش‌ها روز گذشته برای اولین بار آژیرهای خطر در «قیصریه» به عنوان محل سکونت نتانیاهو به صدا درآمده است. مجموعه اقامتی قیصریه در شمال شهر نتانیا قرار دارد و سال‌هاست در ایام عید و تعطیلات یهودی به عنوان محل اقامت نخست وزیران صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد، اما به نظر می‌رسد که حزب الله اکنون قواعد را تغییر داده و محل اقامت نخست وزیر اسرائیل را به یک هدف مشروع تبدیل کرده، تا آن جا که شلیک مکرر موشک بر سر این مجموعه اقامتی باعث شده تا بارها در این مجموعه صدای آژیرهای خطر و هشدار به صدا درآید.

سرگردانی نتانیاهو در عید سایبان‌ها: تا دیروز (۱۳ مهرماه) صهیونیست‌ها درگیر برگزاری مراسم عید با نام عید سوکوت یا همان عید سایبان‌ها بودند. این عید یک عید هفت روزه است و یادآور زمانی است که قوم اسرائیل در بیابان‌ها سرگردان بودند. اکنون نیز به نظر می‌رسد که موشک‌های حزب الله نتانیاهو را به شدت بین میز کار و پناهگاه‌های زیر زمینی سرگردان کرده‍اند.

زندگی پناهگاهی نتانیاهو: فرار نتانیاهو به پناهگاه در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان، چندمین فرار او به پناهگاه‌ها در چند روز گذشته به شمار می‌رود. سه شنبه شب گذشته نیز در پی حمله موشکی بزرگ ایران به اراضی اشغالی در جریان عملیات «وعده صادق۲» نتانیاهو ناگزیر شد تا جلسات امنیتی کابینه خود را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کند. برخی منابع گفته‌اند که در شب حمله موشکی ایران، نتانیاهو سراسر شب را در پناهگاه امنیتی محل کار خود به سر برده بود.

ناامنی محل زندگی خانواده بی بی: از سوی دیگر این برای چندمین بار است که محل سکونت نتانیاهو هدف پرتابه‌هایی از سوی حزب الله لبنان قرار می گیرد. در مردادماه امسال نیز یک پهپاد حزب الله، برفرازمحل سکونت بنیامین نتانیاهو در قیصریه دیده شده بود و خبر ورود این پهپاد به قیصریه در آن زمان در صدر اخبار قرار گرفت. براین اساس این برای دومین بار است که قیصریه از سوی حزب الله لبنان تهدید می شود. تهدیدی که نشان می دهد این محل دیگر برای خانواده نتانیاهو امن نیست.

کد خبر 887537
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha