رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور حکمی مجری ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران را منصوب کرد.

سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش همشهری آنلاین، شینا انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احمدرضا لاهیجان‌زاده سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست را به عنوان مجری ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی انصاری خطاب به لاهیجان‌زاده آمده است:

«با سلام و احترام؛

باتوجه‌به اینکه طرح بین‌المللی «حفاظت از تالاب‌های ایران» به‌عنوان یکی از طرح‌های مشترک بین سازمان حفاظت محیط‌زیست و دفتر برنامه توسعه ملل متحد در ایران ذیل آن معاونت مشغول به فعالیت بوده و در راستای تغییرات مدیریتی و مطابق با روال سابق جهت آغاز فرایندهای اجرایی و حقوقی مربوط به طرح یاد شده، تعیین مجری ملی طرح ضروری است.

بدین منظور و با توجه به‌مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به‌موجب این حکم جنابعالی به سمت «مجری ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و پایبندی به گفتمان «دولت چهاردهم»، «رعایت اصولی چون توافق سازی، تخصص‌گرایی، جلب مشارکت مردمی شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان پیروز و موفق باشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 887717
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha