خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می‌کنیم به نیروی انتظامی برمی‌گردد. در کشور ما برای تربیت این نیروها هزینه می‌شود و باید برای اقتدار این جان برکفان دعا کنیم.

جلسه شورای شهر تهران |تصاویر

حبیب کاشانی در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مترو و تاکسیرانی برای خدمت رسانی به نمازگزاران، اظهار کرد: از ساعت سه بعدازظهر گیت‌ها بسته شد و از آن ساعت به بعد از مردم بلیط دریافت شد. ما تا پایان کار وظیفه خدمت رسانی داریم. جمع زیادی از نمازگزاران از مصلی تا هفت تیر پیاده آمدند.

وی افزود: باید تدابیر بیشتری اندیشیده شود و خدمات تا پایان برنامه‌هایی این چنینی که باز هم برگزار خواهد شد، باید ادامه دار باشد.

کاشانی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می‌کنیم به نیروی انتظامی برمی‌گردد. در کشور ما برای تربیت این نیروها هزینه می‌شود و باید برای اقتدار این جان برکفان دعا کنیم.

وی تاکید کرد: من سعی می‌کنم کلمات تلخ به کار نبرم اما شاهد انتصابات در شهرداری هستیم و نحوه انتصاب و تغییر زود به زود درست نیست. آقای مالکی که از بدنه سازمان فاوا بوده به این سازمان آوردند اما عمر فعالیت ایشان یک هفته بوده و کسی که متخصص بوده و خودمان آوردیم هم قبول نداشتیم. ما از این اتفاقات متعجب می‌شویم. بیش از ۷۰ تغییر در شهرداری‌ها انجام شده و یک شهردار پس از چند ماه تغییر می‌کند.

کاشانی با بیان اینکه این بی ثباتی در شهرداری را نشان می‌دهد، گفت: ما نتوانستیم یک نیروی ۵-۱۵ را ۶-۱۶ کنیم که از بیرون از شهرداری انتصاب انجام می‌دهیم؟ این تغییرات راندمان را کاهش می‌دهد. این حق شهردار است و به من ربطی ندارد که چه کسی را منصوب می‌کند اما این تغییرات متعدد بی ثباتی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت رفت و روب در شهر، یادآور شد: شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر مساحت محل آزمون و خطا نیست و این آزمون‌ها در ۱۰۰ سال گذشته تجربه شده و باید از آن استفاده کنیم.

کد خبر 887965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha