بهتر دوستانی که بعد ازحدود نیم قرن یاد مسقف شدن ورزشگاه آزادی افتادند این ورزشگاه را با همان چمن و یک مشت سکو به‌دست مردم برسانند و بقیه ایده‌ها را برای ورزشگاه جدید تهران بگذارند چون ممکن است ۲سال دیگر هم آزادی را تعطیل کنند.

استادیوم آزادی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فوتبال ایران از درد بی‌زمینی در حال مرگ است. پرسپولیس در حالی در ورزشگاه تختی تهران مقابل چادرملو به میدان رفت که این ششمین زمین این تیم در هشتمین بازی فصل جدید بود! تازه خود تختی بعد از هفته‌ها کار شبانه‌روزی به چرخه استادیوم‌های فعال تهران اضافه شده. در چنین شرایطی، بعضی مسئولان هم گفته‌اند قرار است استادیوم آزادی مسقف شود که این مسئله در نوع خودش جالب است، چون بعد از حدود نیم‌قرن، تازه دوستان یاد چنین طرحی افتاده‌اند. البته ما می‌ترسیم به هوای همین سقف گذاشتن، ۲سال دیگر هم آزادی را تعطیل کنند. بنابراین فکر می‌کنیم بهتر باشد آزادی با همان چمن و یک مشت سکو به‌دست مردم برسد و بقیه ایده‌ها را بگذارید برای ورزشگاه جدید تهران!

کد خبر 888028
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    6 1
    شما نترسید بحث آب و نان است، اگر آب ندارد برای بعضی ها نان دارد....
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    4 1
    ... سنگ بزرگ علامت نزدن است خدا دروغگویان را لعنت کند و عذاب دنیایی نسیبشان کند
  • پرسپولیس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    1 2
    حالا که عزمشون جمع کردن لطفا بزااید مسقفش کنن ، بعدا همین رسانه میاد مینویسه که مسئولین عرضه ی بازسازی استادیوم رو نداشتن یا سمبل کاری کردن ، ۸۰ درصداستادیوم های معروف و تاریخی دنیا عمرشون بالایی ۷۰ سال هست