یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

به مناسبت روز ملی کودک، جشن برگزار و ویژه برنامه های شاد و مفرح در پویا شهر برای کودکان کار در خیابان اجرا می شود.

جشن مهر کودکان کار

به گزارش همشهری آنلاین، کودکان کار در خیابان بنا به دلایلی مجبور هستند در ساعاتی از روز مشغول کار و کسب درآمد باشند. برای این که کودکان کار از تحصیل بازنمانند، مراکز پویا شهر به همت شهرداری تهران راه اندازی شده و اکنون ۳۹ مرکز پویا شهر در تهران فعال است. در مناسبت های ملی و مذهبی همزمان با برپایی جشن در نقاط مختلف شهر، در مراکز پویا شهر هم این جشن ها برگزار و از کودکان کار دعوت می شود. بنا به گفته های سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در تمامی مراکز پویاشهر روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر جشن برگزار و برنامه های متنوعی اجرا می شود.

قایق سواری و حضور در شهربازی دریاچه چیتگر، رفتن به باغ وحش ارم و باغ پرندگان، بازدید از موزه های مختلف شهر تهران، تماشای فیلم در سینما، بازدید از برج آزادی، کاخ گلستان، ، موزه هوافضا و... بخشی از برنامه های پیش بینی شده هستند.

نقیب در ادامه عنوان کرد: «قرار است برخی از کودکان کار مدارس پویاشهر راهی استخر شوند. تعدادی هم به کمپ کوهنوردی اعزام خواهند شد. استفاده از تله کابین توچال و اردوی زیارتی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز از جمله دیگر برنامه ها است.»

بنا به گفته های این مقام مسئول، اقلامی که توسط کودکان کار در قالب آرزو در خیمه یاری مطرح شده بود به همت خیرین آماده و به زودی طی برگزاری جشن، تحویل داده می شود.

کد خبر 888184
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha