سرمربی سابق تیم ملی ایران از عملکرد پرسپولیس در این فصل ابراز رضایت کرد.

مایلی کهن

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی پرسپولیس برابر چادرملو و اینکه این تیم نسبت به بازی پاختاکور بهتر شده بود یا خیر؟ اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به بازی‌های قبل خود داشت که البته زمین چمن تختی با وجود بازسازی این قدر چاله داشت که سرعت بازیکنان را گرفته بود و اجازه انجام یک بازی خوب را به بازیکنان نمی‌داد. تنها بازسازی زمین چمن کافی نیست بلکه حفظ و نگهداری آن اهمیت زیادی دارد. زمین چمن تختی با وجود ترمیم شرایط خوبی برای برگزاری مسابقه نداشت اما با این وجود پرسپولیس توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد. به اعتقاد من چادرملو در این بازی عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و سوار بازی بود.

او در ادامه گفت: با وجود اینکه پرسپولیس امسال بازیکنان خوبی را از دست داد اما عملکردش راضی کننده است. امیدوارم روند موفقیت تیم تداوم پیدا کند.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: باید برای نگهداری چمن از متخصصان امر استفاده شود و هر کسی نمی‌تواند محافظ و مراقب چمن باشد. مهم‌تر از بازسازی چمن، نحوه نگهداری آن است که این کار متخصصان امر خود را می‌خواهد.

مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: با وجود تمام زحماتی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای بازسازی زمین چمن تختی انجام داده بود به جز بلندی چمن، سطح زمین، نامناسب و پر از چاله بود به طوری که شرایط بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود و بازیکنان به راحتی نمی‌توانستند توپ را جابجا کنند. همین مساله روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر نامطلوبی گذاشته بود. پرسپولیس به خاطر این مساله بیشتر به ارسال پاس‌های بلند بسنده کرد تا توانست یک گل وارد دروازه حریف کند.

مایلی کهن همچنین در پاسخ به این پرسش به نظرش دلیل مصدومیت‌های پرتعداد پرسپولیس که جدیدترین آنها اورونوف و کنعانی‌زادگان است، چیست؟ اظهار کرد: عوامل مختلفی دخیل است که یکی از دلایل آن نامناسب بودن زمین چمن است و اینکه پرسپولیس هر بار مجبور است در یک مکان مسابقات خود را برگزار کند که این دو موضوع در افزایش مصدومیت‌های پرسپولیس بی‌تاثیر نیست. چمن، حساس و از انسان لطیف‌تر است و نیاز به نگهداری مناسب دارد. اگر نگهداری چمن توسط متخصصان امر صورت نگیرد قطعا آسیب زا خواهد بود که تبعات آن افزایش تعداد مصدومیت بازیکنان است.

مایلی کهن در پایان درگذشت حسن خوانساری، خبرنگار ورزشی کیهان ورزشی را به جامعه ورزش تسلیت گفت.

کد خبر 888724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    2 0
    باید با آقای مایلی کهن اسطوره هم نظر بود وبا تمام قوا از پرسپولیس این مربی کاردان حمایت کرد با مشکلاتی که برای این تیم درست میکنند به همه شون خسته نباشید گفت .
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 0
    شما دست اندر کاران فوتبال خوب می دانید هیچ سودی که برای مملکت ندارید فقط مثل بختک به جان بیت المال وامکانات مردم نجیب و شهید داده افتاده آید انشالله روسیاه وسرافکنده در برابر امیرالمومنین علی علیه السلام حاظر میشوید به همراهی آنان که بیت المال را در دست رس شما قرار دلدند