بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز چهارشنبه (۱۸ مهر) در اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

باران بارندگی

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «ادامه فعالیت سامانه بارشی قدیم و نفوذ سامانه بارشی جدید با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نوار شرقی اردبیل، سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب غرب کرمان و هرمزگان همراه است. مخاطرات این پدیده شامل حتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی است.»
فریبا گودرزی افزود: «روز پنجشنبه (۱۹ مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک و در استان‌های جنوبی تگرگ پیش‌بینی می‌شود.»
گودرزی افزود: «روز جمعه آسمان اغلب مناطق کشور صاف است و دوباره از روز شنبه (۲۱ مهر) با ورود موج بارشی جدید بارندگی در برخی مناطق نوار شمالی مورد انتظار است.»
آسمان تهران صاف و در برخی ساعات با افزایش وزش باد همراه است. تهران نیز نوسانات دمایی ۱۶ و ۲۸ را دارد. با افزایش تدریجی دمای هوای پایتخت، بیشینه دمای تهران فردا (۱۹ مهر) ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
۵ روز آینده چه مناطقی بارانی است؟

کد خبر 888890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha