استقلال در آستانه توافق با سرمربی اسپانیایی برای حضور در لیگ برتر ایران است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال بعد از قطع همکاری با جواد نکونام این روزها با سهراب بختیاری‌زاده به کار خود ادامه می‌دهد. این در شرایطی است که طی روزهای اخیر باشگاه استقلال این وعده را داده بود که نهایتا تا چهارشنبه شب تکلیف سرمربی خارجی خود را مشخص کرده و نام این چهره را اعلام و رسانه‌ای کند. با این حال تمرینات استقلال عصر روز گذشته زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده ادامه پیدا کرد تا جست‌وجوها برای انتخاب و معرفی سرمربی خارجی جدید استقلال ادامه داشته باشد. این در حالی است که دو روز پیش از گزینه‌های سرمربیگری استقلال خبر داده و اعلام کردیم تمام گزینه‌های رسانه‌ای‌شده، فیک بوده و تنها 3 گزینه اسپانیایی، پرتغالی و یک کشور دیگر اروپایی به عنوان سه گزینه نهایی انتخاب شده‌اند.

در این مورد شنیده می‌شود توافقات خوبی با خولیو ولاسکوئز صورت گرفته اما برای توافق نهایی هنوز یک پیش‌شرط باقی مانده است. گفتنی است سرمربی اسبق ویارئال، رئال بتیس، آلاوس و رئال ساراگوسا، تجربه سرمربیگری در اودینزه ایتالیا و فورتونا سیتارد هلند و ماریتیمو پرتغال را هم در کارنامه دارد.

کد خبر 889433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    8 4
    اگراین گزینه نهایی باشد بدانیدکه این تصمیم رانفوذی های تیم پرسپولیس گرفته اند.وآنها مانع ازانتخاب استراماچونی یایک مربی خوب میشوند.تااستقلال به آرامش وروزهای اوج خودش برنگردد. ومتاسفم که تصمیم گیرندگان برای تیم استقلال باتدبیروهوشمندانه عمل نمیکنند .وبدانید که دربین شما نفوذی وجوددارد.بایدخیلی مواظب باشید.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
      0 0
      اگر قبول میکنید مورینیو و گواردیولا گفتن ما آرزو داریم در استقلال حداقل مربی گری کنیم اگر هم سرمربی شد که بهتر و حاضریم یه پولی هم بدیم هر وقت هم نصف شب باشه یه مسجی یا یه قلب آبی بزارید تا ما دو تایی بیایم شاید تونستیم استقلال را دوم یا سوم کنیم .پس زودتر قلب آبی براشون بفرستید چون دوم یا سومی هم بد نیست بالاخره استقلاله حیفه جزو تیم های بالای جدول نباشه حال خود دانید
  • تاج کبیر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 1
    جاکیروویچ را بیاورید
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
      0 0
      هاشم بیگ‌زاده رو بیارید خیلی کاریزماتیکه و حتما با همین کاریزمایی که داره قهرمانتون میکنه
  • احمد آبی کهن IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    5 2
    خود فرشید سمیعی و قربانزاده. از نفوذی ها هستند تازه گی ها شنیده ام آقای قربانزاده. ریس سابق خصوصی سازی تو هیت مدیره استقلال سمت گرفته.. یکی از افراد متهم به ناکامی های تیم در سال‌های گذشته است...به عنوان یک هوادار تیم بزرگ استقلال از دست اندر کاران هلدینگ خلیج فارس تقاضا دارم فرشید سمیعی ناکارآمد و قربانزاده دشمن اصلی استقلال را از این باشگاه کنار بگذارند
  • کمالی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    2 0
    تیم پرسپولیس مربی خارجی آورد ،اول فصل استقلال هم باید مربی خارجی می آورد کمی لطفی مدیران مایل به قرمز نذاشت،