مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
۰ نفر

بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور امروز جمعه (۲۰ مهر) بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در ۶ استان پیش‌بینی می‌شود.

تصاویر بارش باران پاییزی در تهران

به گزارش همشهری ‌آنلاین امروز (۲۰ مهر) در استان های گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق استان اردبیل و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب استان سیستان و بلوچستان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور شدت فعالیت سامانه بارشی امروز (۲۰ مهر) سبب صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در ارتفاعات و دامنه در شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان شده‌است که با احتمال مخاطراتی از جمله آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ و سازه‌های موقت و احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات همراه است.
روز شنبه(۲۱ مهر) در سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال و شرق استان آذربایجان شرقی، شمال استان آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب استان کرمان، شمال استان هرمزگان و شرق استان فارس رگبار باران به همراه رعد وبرق مورد انتظار است.
شنبه(۲۱ مهر) و یکشنبه (۲۲ مهر) در ساعات عصرگاهی برای استان های قزوین، البرز، تهران و شرق استان سمنان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
تا روز شنبه(۲۱ مهر) دریای خزر متلاطم و مواج است.
آسمان تهران صاف است و بیشینه دمای پایتخت به ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
۵ روز آینده چه مناطقی بارانی است؟
جزئیات پدیده های ال نینو و لانینو | تاثیر ۲ پدیده اقیانوسی بر آب و هوای ایران

کد خبر 889495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha