شهردار منطقه از نامگذاری ویژه منطقه ۴ با نام "طهران کوچک" و رونمایی از تندیس این نام با حضور شهردار محترم شهر تهران خبر داد.

طهران کوچک

همشهری انلاین ـ علی اصغر کمالی زاده"در بیست و یکمین قرار خدمت که با حضور شهردار تهران برگزار شد ؛ گفت: بسیار خرسندیم که نامگذاری پهناورترین منطقه شهر با دستان تلاشگر شهردار تهران همزمان با بیست و یکمین سلسله بازدیدهای شهردار تهران از مناطق با عنوان پویش قرار خدمت در این منطقه انجام گرفت و این افتخار نصیب منطقه 4 شهر شد.
وی افزود: از آنجا که جمعیت منطقه چهار از جمعیت ۲۳ مرکز استان بیشتر و مساحتی وسیع تر از ۹ مرکز استان دارد، خود شهری کوچک را می ماند که رسیدگی ویژه و خاص خود را می طلبد، از این رو این منطقه با نام "طهران کوچک" لقب گرفت.
وی افزود: "طهران کوچک" به عنوان بزرگترین و پهناورترین منطقه شهر از برج سفید تا خاک سفید اقشار مختلف مردمی را با شغل ها و صنوف مختلف، فرهنگ ها و آیین و رسوم های گوناگون و ایده ها و افکار متفاوت در خود جای داده و ما به عنوان خدمتگزاران این مردم از خداوند تلاشی مضاعف و خدمتی بیشتر را مسالت داریم.
شایان ذکر است در بیست و یکمین پویش قرار خدمت شهردار محترم تهران ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه با خانواده های شهدا، فرماندهان بسیج، نخبگان، مدیران و شهروندان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 889503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha