رافائل نادال امیدوار است که روزی بتواند ریاست باشگاه رئال مادرید را برعهده بگیرد.برنامه جالب نادال: می‌خواهم رئیس رئال شوم!

رافائل نادال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نادال یکی از بزرگترین تنیسورهای تاریخ به حساب می‌آید که رقابت جذاب او با راجر فدرر در چند سال اخیر باعث شد که بسیاری از طرفداران این رشته ورزشی به اوج هیجان و لذت برسند و افتخارات بسیاری که کسب کرد باعث شد که نامش برای همیشه در تاریخ تنیس جاودانه شود.

این تنیسور اسپانیایی روز گذشته اعلام کرد که تصمیم گرفته است از دنیای تنیس خداحافظی کند و دیگر در هیچ دیداری به میدان نخواهد رفت تا به این شکل اعلام بازنشستگی کرده باشد، اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های او برای حضور در دنیای ورزش تمام نشده و قرار است به زودی وارد مرحله جدیدی شود.

نادال در گفتگو با بین اسپورت در این باره اظهار داشت: «من همیشه طرفدار بزرگ رئال مادرید بودم و هستم و تا پایان عمرم هم همیشه یک مادریدیستا خواهم بود. البته که دوست دارم به زودی تجربه ریاست باشگاه رئال مادرید را هم به دست آوردم چون قرار گرفتن در این جایگاه باعث افتخار است.

اما ما در حال حاضر بهترین رئیس ممکن را در این باشگاه داریم. پس از آن باید ببینیم که شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت چون زندگی بسیار تغییر می‌کند و برای قرار گرفتن در چنین جایگاهی که مسئولیت‌های بسیاری را به همراه دارد، باید به خوبی فکر کنید و پس از آن تصمیم بگیرید.»

کد خبر 889639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha