شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

بازگشت کریم باقری، خبری خوش برای پرسپولیسی‌هاست و قطعا می‌تواند در ادامه مسیر کمک بزرگی برای گاریدو باشد.

کریم باقری

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی و پخش اخبار گوناگون در مورد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس، سرانجام این اتفاق رخ داد و چهره محبوب سرخ‌ها به کادرفنی بازگشت. باقری از ابتدای فصل گذشته به همکاری‌اش با قرمزها پایان داده بود، اما حالا مقدمات بازگشتش فراهم شده و او از این هفته بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست. از قرار معلوم باشگاه طی چند هفته گذشته در حال مشورت با خوان کارلوس گاریدو بوده و مرد اسپانیایی هم بعد از تحقیقاتی که در مورد آقاکریم انجام داده، با حضور او در کادرش موافقت کرده است. خوشایند بودن این خبر برای هواداران از دو جنبه است؛ یکی پایگاه اجتماعی مطلوب باقری بین آنها و دیگری کمکی که او می‌تواند به تیم داشته باشد.

آقاکریم طی سال‌های اخیر به‌عنوان دستیار ایرانی در کنار مربیان خارجی زیادی حضور داشته؛ تقریبا تمام آنها از خدمات او ابراز رضایت کرده‌اند و این مربی را عنصر مهمی در روند حرکتی تیم به‌شمار آورده‌اند. شاید سرآمد آنها، برانکو ایوانکوویچ بود که هنوز هم در مصاحبه با رسانه‌های ایرانی از جایگاه باقری در تیمش تمجید می‌کند. حتی گابریل کالدرون هم که در پرسپولیس با نامهربانی‌های زیادی مواجه شد، ارتباط دوجانبه خیلی خوبی با کریم داشت. در تیم ملی هم همین شرایط برای او و دراگان اسکوچیچ به‌وجود آمد؛ به‌طوری که بعد از جدایی باقری از آن مجموعه، دراگان به‌شدت جای خالی باقری را حس کرد و گفته می‌شود در تبریز هم به‌دنبال استفاده از او بوده است، اما کریم در نهایت به پرسپولیس بازگشت.

نکته مهم اینجاست که باقری به‌خاطر شخصیت کاریزماتیکش، می‌تواند در مدیریت رختکن و مهار بحران‌ها به سرمربی کمک کند. یکی از اتفاقاتی که از آغاز فصل در پرسپولیس خیلی به چشم آمده، زاویه‌ای بوده که برخی بازیکنان با گاریدو پیدا کرده‌اند. شاید مهم‌ترین مصداق از این دست، خط خوردن اسم عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی از فهرست بازی با چادرملو بود. اگر کریم باقری موفق شود از سطح و حجم چنین تنش‌هایی بکاهد، حتما حضورش در پرسپولیس بسیار مؤثر خواهد بود.

کد خبر 889770
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha