صحبت‌های سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد پیش از بازی این تیم در خانه استون‌ویلا شنود شده است!

منچستریونایتد

به گزارش همشهری آنلاین، در اتفاقی جنجالی در فوتبال انگلیس که البته بی‌سابقه هم نیست، یک فرد ناشناس موفق به ورود به رختکن تیم فوتبال منچستریونایتد و شنود صحبت‌های سرمربی این تیم پیش از بازی اخیر شیاطین سرخ شد.

طبق گزارش نشریه سان؛ این فرد ناشناس دو روز قبل از بازی یکشنبه هفته گذشته منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا به صورت مخفیانه وارد رختکن تیم میهمان ورزشگاه ویلا پارک شده و یک دستگاه تلفن همراه را در جایی که قابل رؤیت نبوده، قرار داده است. این فرد که ظاهراً جزو هواداران منچستریونایتد است، کنجکاو بوده بداند که تن‌هاخ در آستانه دیداری که گفته می‌شد سرنوشت به نتیجه آن بستگی دارد، قرار است چه حرف‌هایی به بازیکنانش بزند. سان مدعی شده که به محتوای فایل ضبط شده دسترسی پیدا کرده اما به دلایل امنیتی آنها را منتشر نکرده است. این نشریه اما نوشته است که صدای تن‌هاخ به وضوح شنیده می‌شود و اینکه جاسوسی از رختکن شیاطین سرخ با یک موبایل چینی و از طریق برقراری تماس با آن از یک دستگاه دیگر، صورت گرفته است.

نکته جالب‌تر درباره این اتفاق آن است که دسترسی متهم به رختکن‌های ورزشگاه ویلاپارک به قدری برای او آسان بوده که حتی روز دوشنبه توانسته به ورزشگاه برگردد و گوشی جاسازی شده را بردارد.

با وجود توقف شیاطین سرخ مدیران باشگاه بار دیگر به تن‌هاخ رأی اعتماد دادند و او نیز از تعطیلی بازی‌های باشگاه در هفته‌های فیفا استفاده کرده و به مرخصی رفته است.

کد خبر 889867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha