شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

بازیکن و سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی روحی و تمرکز بالای هم تیمی هایش برای رویارویی با تیم ملی ایران صحبت کرد.

اکرم عفیف

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در هفته چهارم گروه A انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد. ملی‌پوشان ایران که با تصمیم AFC باید در کشور ثالث میزبان قطر باشند ورزشگاه بن راشد شهر دبی امارات را برای این منظور انتخاب کردند. از این رو کاروان این تیم پس از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در تاشکند راهی تهران شد تا با سوخت‌گیری هواپیما راهی امارات شود.

برگزاری این بازی در کشور امارات باعث شده تا عنابی‌ها دیگر نگران جو استادیوم‌های داخل ایران با حضور طرفداران تیم ملی نباشد و با توجه به پیروزی سه بر یک مقابل قرقیزستان در دیدار قبلی خود آماده رویارویی با شاگردان امیر قلعه نویی باشند.

اکرم عفیف بازیکن تیم ملی قطر که بهترین بازیکن دیدار با قرقیزستان در هفته گذشته شناخته شده بود در خصوص تأثیر این پیروزی گفت: قرقیزستان حریف خیلی خوبی بود که روحیه جنگندگی بالایی داشتند. ما از مسیر خود کمی خارج شده بدویم که به این پیروزی و بازگشت به آرامش نیاز داشتیم.

او درباره تقابل با تیم ملی ایران افزود: حالا با این پیروزی آرامش و روحیه بیشتری برای بازی با ایران داریم. آنها یکی از بهترین تیم‌ها هستند که داشتن انگیزه جزو یکی از مهم‌ترین بخش‌های فوتبال ما در آن بازی است.

همچنین مارکو لوپز سرمربی تیم ملی قطر نیز با تأیید صحبت‌های عفیف گفت: سه امتیاز بازی با قرقیزستان برای ما خیلی اهمیت داشت. ما باید با جدیت به هر مسابقه نزدیک شویم، زیرا راه پیش رو همچنان سخت است.

او درباره تقابل با تیم ملی ایران در هفته جاری نیز گفت: بسیار امیدوار هستیم تا راه خود را که دوباره پیدا کردیم ادامه دهیم. می‌خواهیم مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ در حالی رقم خورد که آنها در دیدار نیمه نهایی با نتیجه سه بر دو تیم ملی ایران را شکست دادند تا حالا نشریات ورزشی این کشور نظیر گلف، الیوم و الوطن از اعتماد به نفس بالای عفیف و هم تیمی‌هایش برای پیروزی روز سه شنبه یاد کنند.

کد خبر 890024
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha