یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

با نظر سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان کاروان این تیم زودتر راهی کشور قطر خواهد شد.

گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از پیروزی پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان، با توجه به برگزاری رقابت‌های ملی مسابقات باشگاهی از جمله رقابت‌های لیگ برتر به مدت دو هفته تعطیل شد.

از همین رو خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان برای گذراندن تعطیلات و همچنین انجام برخی از امور شخصی ایران را ترک کرد و راهی اسپانیا شد. دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده که گاریدو امروز به ایران باز خواهد گشت.

پرسپولیس بعد از پایان رقابت‌های ملی در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا روز دوشنبه سی‌ام مهر باید از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر برود. با توجه به شکست قرمزها در دیدار نخست مقابل الاهلی عربستانی و تساوی خانگی در دومین دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان، شاگردان گاریدو در این بازی نیاز مبرمی به هر ۳ امتیاز بازی دارند.

با درخواست سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان و با توجه به حساسیت این بازی، کاروان پرسپولیس پنجشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد و ۴ روز پیش از دیدار خود با السد در قطر اردو خواهد زد تا با استفاده از امکانات کشور میزبان خود را برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز خود آماده کند.

گفتنی است سرخ‌پوشان بعد از این دیدار روز سه‌شنبه به تهران باز خواهند گشت تا خود را آماده بازی با شمس‌آذر قزوین آماده کنند.

کد خبر 890277
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha