پژمان بازغی و مستانه مهاجر دریافت جایزه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان را به دخترشان تبریک گفتند.

نفس بازغي

همشهری آنلاین: نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی متولد ۵ تیر ۱۳۸۷ در ۱۶ سالگی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نخسین جایزه خود را جایزه گرفت.

برای فرزندی که مادر یکی از شناخته‌شده‌ترین تدوینگران سینمای ایران است و سال گذشته نیز فیلم «جوجه‌تیغی» از او در مقام کارگردان اکران شد و پدرش یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است، اصلا عجیب نیست که به سمت سینما و بازیگری کشیده شود.

نفس بازغی گفت امیر جعفری مثل پدر کنارم بود | حرف‌های دختر پژمان بازغی بعد از دریافت جایزه

نفس بازغی در بخش بین‌الملل جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان توانست برای بازی در فیلم «برهوت» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نوجوان را از دست مادرش مستانه مهاجر بگیرد.

او بعد از دریافت این جایزه گفت: «خیلی خوشحالم که الان اینجام. واقعا لحظه بزرگیه. از آقای کمالی‌پور (تهیه‌کننده) و آقای وثوقی (کارگردان) که به من اعتماد کردند و نقش رعنا را به من سپردند خیلی ممنونم. از امیر جعفری که امشب جالش خالیه و عین آن یک ماهی که با هم بودیم، عین پدر کنارم بودند ممنونم. من همیشه به خودم قول داده بودم اولین جایزه‌ای که می‌گیرم تقدیم کنم به پدر و مادرم چون من رو بزرگ کردند و من رو به اینجا رسوندند.»

هم پژمان بازغی که در شب اهدای این جایزه در سالن حضور نداشت و هم مستانه مهاجر که یکی از داوران جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال بود، در صفحه شخصی‌شان به موفقیت دخترشان واکنش نشان دادند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

نفس بازغی گفت امیر جعفری مثل پدر کنارم بود | حرف‌های دختر پژمان بازغی بعد از دریافت جایزه

نفس بازغی در «برهوت» با پدرش و امیر جعفری و ریما رامین فر همبازی بوده است. در این فیلم علاوه بر این بازیگران، ستاره پسیانی، علی باقری، علیرضا استادی، نگار عابدی، کیمیا بابائیان، رابعه مدنی، مهدی قربانی، نیلوفر رجایی‌فر، سانای امیرآبادی، سارا همتی، تینا اسدی، آرمیتا قبادی، حسن خان‌محمدپور، دیلان کهالی و امیرشهاب رضویان هم حضور دارند.

تدوین این فیلم را مستانه مهاجر، مادر نفس، بر عهده داشته است.

کد خبر 890383
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    😃😃😃👍👌🌹🌹🌹
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    رانت
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    1 0
    🤣😁😆🙃🙂🤩😜😛🤪😝