کشتی ایران در حالی خودش را آماده حضور در رقابت‌های امیدهای جهان و اوزان غیرالمپیکی می‌کند علاوه بر اینکه هنوز ویزا ندارند، با مشکل لغو شدن پروازها هم روبه‌رو هستند.

کشتی

همشهری آنلاین-مسابقات کشتی امیدهای جهان از 30 مهرماه به میزبانی کشور آلبانی آغاز خواهد شد و پس از آن مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی از 7 تا 10 مهرماه در همان کشور برگزار می‌شود اما کشتی‌گیران ایران برای حضور در این رقابت‌ها با مشکل جدی روبه‌رو هستند.

تیم ایران در حالی خودش را آماده حضور در رقابت‌های امیدهای جهان و اوزان غیرالمپیکی می‌کند که روادید حضور در این رقابت‌ها برای ملی پوشان ایران هنوز صادر نشده است. کشی‌گیران امید ایران سال گذشته به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در مسابقات نشد و امسال هم با مشکلی مشابه مواجه شده است. فدراسیون کشتی از مدت‌ها قبل برای اخذ روادید اقدام کرده و رایزنی های متعددی از جمله درخواست از اتحادیه جهانی کشتی برای تسهیل در اخذ ویزا داشته ولی تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداده است. اخذ ویزا تنها مشکل کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات جهانی نیست. اگر روزهای آینده ویزا صادر شود، شاید کشتی‌گیران به دلیل دیگری به این مسابقات نرسند. با توجه به کنسل شدن متعدد پروازها امکان دارد کشتی‌گیران به صورت زمینی راهی کشور ترکیه و از آنجا به محل برگزاری مسابقات اعزام شوند. کشتی‌گیران امید فرنگی اولین گروه اعزامی به مسابقات هستند که در صورت صدور ویزا به آلبانی می‌روند.

کد خبر 890781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha