بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران از تایید حمله یک زن راننده تاکسی اینترنتی به دختری جوان خبر داد که مسافر تاکسی او بود.

سرنوشت زن - افسردگی زنان

به گزارش همشهری آنلاین، ۲ روز پیش دختری جوان با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از راننده اینترنتی که زنی جوان بود به اتهام آدم‌ربایی و سوءقصد شکایت کرد و گفت: آن شب از محل کارم کمی دیرتر بیرون‌آمدم تا به خانه‌ام در غرب تهران بروم. هرچقدر منتظر شدم خبری از تاکسی نبود. اینترنتی درخواست تاکسی کردم که یک راننده زن درخواستم را قبول کرد.

وی ادامه داد: راننده در طول مسیر مدام از من سؤال می‌کرد که مقصد بعدیم کجاست. تعجب کرده بودم و گفتم در این موقع شب از محل کارم به خانه می‌روم و مقصد دیگری ندارم. ناگهان راننده تغییر مسیر داد. به او اعتراض کردم که فریاد زد ساکت‌شو. ترسیدم و خواستم توقف کند که توجهی نکرد و حتی با قفل‌ فرمان مرا تهدید کرد که ساکت بمانم. قفل را زد و نمی‌توانستم پیاده‌ شوم.

شاکی اظهار کرد: او مرا ربود و به محلی خلوت برد و به‌شدت با قفل‌فرمان به جانم افتاد. درهمین موقع چند راننده عبوری با دیدن این صحنه و فریادهایم به سمت خودرو آمدند اما آن زن در حالی‌ که قفل‌ فرمان در دستش بود، آنها را تهدید کرد. با فرار راننده زن، توسط یک راننده عبوری توانستم به خانه‌ام بازگردم. هنوز نمی‌دانم چرا آن زن قصد جانم را داشت.

حمیدرضا کیاستی‌نیا بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با شکایت این زن، راننده تاکسی اینترنتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا با دستگیری وی انگیزه‌اش از این سوء‌قصد ناکام فاش شود.

کد خبر 890913
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    3 0
    وا من که نفهمیدم چی شد، قصد دزدی اینا نداشته؟
  • جعفری IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 1
    داستان جالبی بود راننده زن اینترنتی اونم سوقصد وتجاوز !!!!!به حق چیزهای ندیده ونشنیده ،راننده مردش هم چنین جسارتی نمیکنه.