جدیدترین سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی که قبلا اعلام شده بود نامش «پدر قهوه» است آماده نمایش شده و از ۱۴ آبان از یکی از پلتفرم‌های نمایش آنلاین پخش می‌شود.

مهران مدیری

همشهری آنلاین: این خبر را خود مدیری در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده است. نکته جالب توجهی که مدیری به آن اشاره کرده این است که سر اسم سریال هنوز دعواست. از ابتدا هم حساسیت‌هایی روی اسم «پدر قهوه» وجود داشت و حالا باید دید بالاخره این سریال به این اسم پخش می‌شود یا به نام دیگری.

این سریال در ژانر کمدی است و احتمالا بخش سوم سه‌گانه‌ای است که با «هیولا» شروع شد و با «دراکولا» ادامه پیدا کرد؛ خصوصا که جواد فرحانی، تهیه‌کننده «پدر قهوه»، قبلا اعلام کرده بود که حال و هوای این سریال به «هیولا» نزدیک است.

دو سریال قبلی مدیری، مخصوصا «هیولا»، در میان مخاطب عام طرفداران زیادی داشت، اما از دیدگاه انتقادی هر دو این سریال‌ها کیفیت بالایی نداشتند و از روزهای اوج مدیری در سریال‌هایی مثل «پاورچین» یا «شب‌های برره» بسیار دور بودند.

«پدر قهوه» آماده نمایش شد | دعوا سر اسم سریال جدید مهران مدیری!

خط داستانی «پدر قهوه» باز هم به فساد می‌پردازد و زندگی افراد درگیر در فساد را به تصویر می‌کشد. با اینکه ممکن است در نگاه اول به ۳ سریال اخیر مدیری در شبکه نمایش خانگی این تصور به وجود آید که این سریال‌ها رویکردی انتقادی نسبت به فساد اقتصادی و اخلاقی جامعه دارند، اما واقعیت این است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت این سریال‌ها محصولاتی با خلاقیت محدود برای سرگرم کردن مردمی هستند که بیشترین ضرور و زیان را از بابت همین فسادها متحمل شده‌اند. این سریال‌ها با هجو و گاه حتی لوث کردن مسائل جدی جاری در جامعه، مخاطبان‌شان را نسبت به این معضلات بی‌حس و بی‌اعتنا می‌کنند و وجود فساد در میان گروه‌هایی از افراد جامعه را امری عادی و متداول که دارای جذابیت است جلوه می‌دهند.

سام درخشانی و ژاله صامتی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

کد خبر 890991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    هنر مهران مدیری هم شد قسمت طبقه ای خاص از جامع.