یک راه‌حل ساده می‌تواند به گل‌هایی که داخل آب روی میز گذاشته‌اید کمک کند که عمر طولانی‌تر داشته باشند و ماندگارتر شوند.

گل

به گزارش همشهری آنلاین، یک شرکت ایرانی فعال در حوزه نانوتکنولوژی موفق به ساخت محلولی شده است که موجب افزایش عمر گل‌های بریده شده، می‌شود.

این محصول با افزایش تازگی و شادابی گل‌های چیده شده، امکان استفاده طولانی‌مدت‌تر از آنها را امکان‌پذیر می‌سازد. این محصول با نام «فلوریوا» یک راه‌حل نوآورانه برای افزایش عمر شاخه‌گل‌های بریده‌شده محسوب می‌شود. فلوریوا با استفاده از فناوری نانو تهیه و به منظور حفظ تازگی و شادابی گل‌ها برای مدت زمان طولانی‌تر طراحی شده است تا تلفات گل‌های بریدنی که حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد تخمین زده می‌شود را کاهش داده و همچنین با افزایش صادرات، ارزآوری را به‌دنبال داشته‌ باشد.

فلوریوا با ترکیبات زیست‌سازگار، به آبی که گل یا گل‌ها در آن قرار گرفته‌اند اضافه می‌شود و با کاهش رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها، از پژمردگی زودرس آنها جلوگیری می‌کند. همچنین، این محلول با تنظیم pH آب و تامین مواد مغذی مورد نیاز گل‌ها، به حفظ رنگ و بوی طبیعی آنها هم کمک شایانی می‌کند.

استفاده از این محصول، باعث می‌شود گل‌های بریده‌شده زمان بیشتری شاداب و زیبا باقی بمانند که این ویژگی، آن را به گزینه‌ای مناسب برای گل‌فروشی‌ها، گلخانه‌های صادراتی و افرادی که در دکوراسیون گل‌ها (گل‌آرایان برای مراسم‌ها) فعالیت دارند، تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توانیم به افزایش عمر گل‌ها از طریق کاهش فعالیت میکروبی و کاهش تلفات گل‌ها، زیست‌سازگار و زیست‌تخریب‌پذیر بودن محصول و عملکرد و کیفیت آن نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی اشاره کنیم.

کد خبر 891142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha