سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر پس از شکست سنگین برابر ایران در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی 2026 گفت که تیمش همچنان برای صعود به این رویداد می‌جنگد.

لوپز

به گزارش همشهری انلاین مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پس از شکست چهار بر یک این تیم برابر ایران در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، گفت: ایران بدون شک از ما خیلی بهتر بود.در آغاز بازی شروع خوبی داشتیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم و گل بزنیم.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم نیز می‌توانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم، اما شانس با ما نبود. بازیکنان ایران اما از فرصت‌هایشان را به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند. این طبیعت فوتبال است. ایران از ما بهتر بود و توانست پیروز میدان شد و به بازیکنان ایران تبریک می‌گویم.

وی درباره شرایط قطر برای صعود به جام‌جهانی با توجه به قرار گرفتن ایران و ازبکستان در رده‌های اول و دوم، اظهار داشت: هدف ما همچنان صعود و رسیدن به جام جهانی است و شرایط ما تغیری نکرده است.در حال صحبت درباره دو تیم بزرگ یعنی ایران و ازبکستان هستیم که هر دو ۱۰ امتیازی هستند.

لوپز بیان کرد: تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می‌کنند و تیم‌های سوم نیز می‌توانند به عنوان بهترین تیم‌ها جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کنند. ما با توجه به این شرایط برای رسیدن به هدفی که داریم به تلاش خودمان ادامه خواهیم داد

کد خبر 891237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    درود بر امیرخان قلعه نوعی و تیم شجاع ایران. با این بازی درخشان امیدوارم بعضی ها کرکره را بکشن پایین