سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان حادثه انفجار پالایشگاه پارس پترو شوشتر را تشریح کرد.

انفجار

به گزارش همشهری آنلاین، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۶ شب گذشته (۲۴ مهرماه) خبر انفجار و حریق در پالایشگاه پارس پترو در شهرک صنعتی شماره یک شوشتر اطلاع‌رسانی شد. علت این حادثه به گفته شاهدان برخورد تانکر با مخزن سوخت بوده است.

وی با بیان اینکه این حادثه ۷ مصدوم بر جای گذاشت و کشته‌ای نداشت، افزود: ۳ مصدوم با ۹۰ درصد، ۸۰ درصد و ۳۰ درصد سوختگی توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی اهواز به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال داده شدند. ۴ مصدوم دیگر در بیمارستان شوشتر بستری هستند که حال عمومی آن‌ها خوب است.

شرهانی با بیان اینکه مصدومان این حادثه پرسنل شرکت بوده‌اند، گفت: در جریان این حادثه همچنین ۲ دستگاه آمبولانس از اهواز و ۲ آمبولانس از گتوند به شوشتر اعزام شدند. در حال حاضر عملیات امدادرسانی پایان یافته است اما اتوبوس آمبولانس اورژانس اهواز در حالت آماده‌باش در شوشتر مستقر است.

وی بیان کرد: دقیق‌ترین آمار را ما ارائه می‌دهیم و اسامی و حتی تصاویر مصدومان سوختگی را نیز در اختیار داریم.

کد خبر 891259
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    احتمالا کار اسرائیل حرومی هست
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    برخورد با مخزن سوخت ؟! آخه چرا