«اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «من سخنان نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان را شنیدم، وی مانند اسلاف خود اشتباه می‌کند.»

شیخ نعیم قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، هرتزوگ به هنگام عیادت از نظامیانی که طی عملیات پهپادی حزب‌الله به حیفا مجروح شده‌اند، خطاب به نعیم قاسم گفت: «نوبت وی هم مطمئنا خواهد رسید، در این موضوع شکی نیست.»

رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد: «قاسم تلاش می‌کند تا جهان واقعیت را فراموش کند، حزب الله و دوستانش برای لبنان فاجعه به بار آوردند.»

در نتیجه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۲۲۵۵ نفر شهید و هزاران نفر زخمی شده‌اند همچنین بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار لبنانی هم آواره شده‌اند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته طی سخنانی گفت: برخی درباره خسارات وارده به لبنان صحبت می‌کنند ما به آنها می‌گوییم مسبب این ویرانی‌ها کیست آیا اشغالگران مسبب آن نیستند، آیا کسانی که از لبنان دفاع می‌کنند مسبب این خسارت هستند؟

نعیم قاسم اظهار داشت: ما با عزت و شرف نبرد می‌کنیم اما آنها غیر نظامیان و کودکان و زنان و بیمارستان‌ها را هدف می‌گیرند زیرا پروژه اسرائیل یک پروژه ویرانگرانه و حذف‌کننده است.

قاسم تاکید کرد: ما عافیت خود را بازستاندیم و ساختار فرماندهی خود را ترمیم کردیم، اکنون هیچ منصب خالی وجود ندارد حتی و در همه مراکز جایگزین‌هایی برای فرماندهان وجود دارد، حزب الله قوی است و میدان شاهد این مدعا است.

وی گفت: در معادله جدید ما تل آویو،‌ حیفا و فراتر از آن را همانطور که فرمانده شهیدمان خواست، مورد هدف قرار می‌دهیم.

کد خبر 891371
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    ما هم به تو ارین شارون را یاداوری می کنیم. در اینکه همه روزی خواهند مرد تردید نیست اما تفاوت در این است کا تو مثل سلف خود به درک واصل می شوی و بزرگانی مثل ایشان به درجه رفیع شهادت. خدا را شکر که دشمنان ما از احمق ها هستند