چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

نماینده مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین المجالس ژنو گفت: عملیات ۷ اکتبر حماس را تروریستی نامیدید؛ در حالی که این کمترین و مشروع‌ترین پاسخ مظلومان به جنایات ۷۵ ساله اسرائیل است.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین المجالس ژنو افزود: اگر دیپلماسی راه‌حل بود، توافق اسلو نتیجه می‌داد و اسلام‌هراسی در اروپا توسط شما آغاز شد؛ حال که مخالفت با صهیونیست‌ها در اروپا مشاهده می‌شود، چرا باید مردم فلسطین در آسیا هزینه آن را بپردازند؟ جنایات هیتلر در اروپا رخ داد و هزینه آن را کشورهای دیگر نباید متحمل شوند.

نماینده افزود: آیا بنای یادبودی برای ۱۰ هزار کودک شهید فلسطینی برپا کرده‌اید؟ آیا جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و لبنان را محکوم کرده‌اید؟

کد خبر 891454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 1
    الله اکبر
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 1
    درود به جناب آقای متکی عزیز.امیدواریم همیشه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی این گونه صحبت کنند محکم با سیاست و بر پایه منطق و استدلال.ما می دانیم تقریبا تمام سران اروپایی دست نشانده و دنباله رو هستند اما در مقابل ایران بزرگ و تمدن ایرانی همیشه باید با احترام و ادب صحبت کنند.این مصیبت مردم فلسطین و لبنان می تواند برای هر کشوری در آینده اتفاق بیافتد.موفق باشید ان شاء الله.