مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

یک قاتل اجاره‌ای خطرناک در عملیاتی که با همکاری یوروپل (پلیس اروپا) و پلیس صربستان صورت گرفت، دستگیر شد.

قاتل. اجاره ای

همشهری آنلاین _ حوادث: این مرد در حالی به دام پلیس افتاد که ماسک تغییر چهره، درست همانند همان ماسکی که تام‌کروز در عملیات غیرممکن به چهره می‌زد، روی صورتش داشت.

دستگیری قاتل اجاره‌ای با ماسک تام کروز
ماسک سیلیکونی قاتل

به نقل از رسانه‌های صربستان، عملیات دستگیری این قاتل اجاره‌ای، سه‌شنبه، 15 اکتبر (24 مهر) در شهر بلگراد صربستان رقم خورد. این قاتل خطرناک 3 سال پیش از سوی یک باند جنایتکار استخدام شده بود تا مردی را در بلگراد به قتل برساند.

او نیز با سفر به بلگراد، سوژه مورد نظر را که مردی ثروتمند بود به قتل رساند و به سرعت ناپدید شد.
در تحقیقات پلیس و بررسی‌های دوربین‌های نظارتی مشخص شد که قاتل در روز حادثه در حالیکه با ماسک سیلیکونی تغییر چهره داده بود و یک پایش نیز می‌لنگید به قربانی نزدیک شد و به سرش شلیک کرده و به سرعت از صحنه جنایت گریخت.

پلیس در جریان تحقیقات خود دریافت قاتل اجاره‌ای با کمک دو همدستش از مدت‌ها قبل نقشه این قتل را برنامه ری‌زی کرده بودند. آنها چند هفته، همه رفت و آمدهای قربانی را زیر نظر داشتند و در نهایت در یک موقعیت مناسب توانسته بودند او را به قتل برسانند.

بر اساس گزارش یوروپل، پس از این جنایت، سردسته باند جنایتکار مقدمات فرار قاتل را فراهم کرد و به این ترتیب قاتل اجاره‌ای بی آنکه پلیس بتواند مزاحمتی برایش ایجاد کند، از صربستان خارج شد.

درادامه، افسران پلیس صربستان که در لاهه مقر یوروپل، حضور داشتند، پس از کار اطلاعاتی مدام، تجزیه و تحلیل پلت فرم‌های ارتباطی رمزگذاری شده‌ای را کشف کردند که توسط باند جنایتکار سازمان یافته استفاده شد.

گفته می‌شود که این قاتل اجاره‌ای زیر نظر این سازمان قتل‌های زیادی را مرتکب شده است.
بدین ترتیب با شناسایی و کشف محفل اختفای قاتل و همچنین زیر نظر داشتن وی، ماموران توانستند روز سه‌شنبه او را که با تغییر چهره برای ارتکاب جنایتی دیگر راهی بلگراد شده بود دستگیر کنند.

دو همدست قاتل و رئیس گروه جناتکار نیز تحت تعقیب پلیس صربستان و یوروپل قرار گرفتند.

دستگیری قاتل اجاره‌ای با ماسک تام کروز

کد خبر 891568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha