در دیدار وزیران خارجه ۶ کشور شرکت کننده در اجلاس سازوکار همکاری منطقه‌ای قفقاز موسوم به "۳+۳" در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه یک عکس خبر ساز شد.

عراقچی اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار صندلی سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران در دورترین فاصله با اردوغان قرار گرفته بود که محل سئوال شد.

چرا عراقچی در دیدار ۶ وزیر خارجه با اردوغان در صندلی آخر نشست؟! (عکس)

در این رابطه در عکس دیدار عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با رجیب طیب اردوغان رئیس جمهورترکیه، چیدمان نشستن وزرا بر اساس سابقه و ارشدیت در وزارت است.

به همین دلیل دکتر عراقچی در انتها است؛ چون تازه تر از بقیه به وزارت رسیده است.

کد خبر 891850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اندیشه برتر از گمان CL ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    5 6
    جای سوال هست که چرا در فرهنگ و اخبار ایرانی اینقدر به مسائل جزیی و غیرمهم اعم از محل نشستن و برخاستن و غیره اهمیت داده می شود؟! مگر اعتبار و منزلت یک کشور و مقامات به محل نشستن آنها در چنین جلساتی وابسته است؟! لطفاً به این فرهنگ ناصحیح و غرور بی مورد و توضیحات نامرتبط در این رابطه خاتمه دهید! مگر اینکه بخواهید در زمره ی مجلات و نشریات زرد قرار بگیرید!
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 5
    حالا اگر مرحوم شهید امیر عبداللهیان بود اولا به هیچ وجه زیر بار این موضوع نمی‌رفت ثانیا با آن صلابت و قد و بالایی که این شهید بزرگوار داشت حواسش به کوچکترین جزئیات نیز بود برای مثال کاری که الهام علی اف کرد و در نقطه صفر مرزی پایش را روی خط مرزی به سمت کشور ما گذاشت بلافاصله امیر عبداللهیان هم متقابلا پایش را روی همان خط به سمت کشور آنها گذاشت شاید اینها در نظر جزئیات باشد اما همین جزئیات به مرور زمان کلیات را شکل میدهند، روحش شاد