معاون راهبردی رئیس جمهور درباره شهادت یحیی السنوار رهبر حماس گفت: او در آخرین پرده زندگی دنیایی‌اش با شهادتی قهرمانانه به دیدار معبود شتافت تا خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی نتانیاهو و تیم جنایتکارش بکشد.

یحیی السنوار - سنوار

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور در پیام تسلیت شهادت یحیی السنوار رهبر حماس اظهار داشت: او که سال‌ها خار چشم اسراییل و سدی مستحکم در برابر تجاوزگری تل‌آویو بود در آخرین پرده زندگی دنیایی‌اش نیز با شهادتی قهرمانانه به دیدار معبود شتافت تا خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی نتانیاهو و تیم جنایتکارش بکشد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَ مِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِیلاً

مجاهد قهرمان، شهید یحیی سنوار، بزرگ پرچم‌دار مقاومت در برابر اشغال‌گران صهیونیست پس از یک عمر مبارزه و پایمردی در راه دفاع از حقوق مردم سربلند فلسطین سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران شهیدش ملحق شد.

او که سال‌ها خار چشم اسراییل و سدی مستحکم در برابر تجاوزگری تل‌آویو بود در آخرین پرده زندگی دنیایی‌اش نیز با شهادتی قهرمانانه به دیدار معبود شتافت تا خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی نتانیاهو و تیم جنایتکارش بکشد.

بی‌گمان، شهادت سنوار و هنیه و نصرالله و سلیمانی و دیگر سردمداران پرافتخار ایثار و شهادت نه تنها ضربه‌ای به درخت تنومند مقاومت نخواهد زد بلکه ریشه‌های آن را قوی‌تر نیز می‌کند که نشانه‌های آن را امروز می‌توان در نگاه نوجوانان و جوانان لبنانی و فلسطینی و حماسه‌آفرینی مبارزان در جنوب لبنان و سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین دید.

روح این شهید والامقام شاد، یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

کد خبر 892063
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha