پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خط دفاع استقلال یکی از بدترین روزهای تاریخ خود را پشت سر گذاشت و تا به حال ندیده بودم که این تیم در فاز دفاعی اینقدر ضعیف عمل کند!

استقلال- ذوب آهن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در بازی با ذوب‌آهن، چوب نقل و انتقالات خود را خورد! استقلال ۱۰ بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته خود را ترمیم کند؛ همین بازیکنی که به استقلال ۲ گل زد آرزو داشت آبی‌پوش شود اما او را نخواستند!

وی افزود: متاسفانه استقلال همیشه بر اساس سلیقه بسته می‌شود. چرا باید این اتفاقات رخ دهد و همه چیز سلیقه‌ای باشد؟ چرا باید بازیکن بر اساس سلیقه جذب شود و مربی سلیقه‌ای قرارداد امضا کند؟! باید خرد جمعی در باشگاه بزرگ استقلال برقرار باشد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: خط دفاع استقلال یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. تا به حال ندیده بودم که استقلال در فاز دفاعی اینقدر ضعیف عمل کند! بازیکنان ذوب‌ آهن هر توپی را که روی دروازه این تیم آوردند به راحتی عبور دادند.

ورمزیار درباره اینکه سیدحسین حسینی با رای کمیته انضباطی باشگاه استقلال از حضور در تمرینات منع شده است و برابر ذوب‌آهن نیز بازی نکرد، گفت: دلیل بازی نکردن حسینی محرومیت بود اما پرسش من این است که حالا آیا این بازیکن تنبیه شد یا استقلال؟ اگر او مرتکب اشتباهی هم شده است، باید جریمه مالی شود. باید همه اتفاقات در باشگاه استقلال بر اساس خرد جمعی باید باشد، تشویق بر اساس تصمیم جمعی و تنبیه نیز با مشورت صورت گیرد.

وی افزود: باشگاه استقلال متعلق به هواداران است. مالک باشگاه استقلال افرادی هستند که در سرما و گرما حامی تیم هستند. این عزیزان حق دارند ناراحت باشند و مطالبه‌گری کنند. برند استقلال توسط مرم درست شده است و آنها اگر نبودند استقلالی وجود نداشت و بنابراین حق دارند از شرایط تیم ناراحت باشند.

ورمزیار با اشاره به اینکه باشگاه استقلال در راس مدیریتی نیز فاقد اختیار تام است، اضافه کرد: باید به مدیریت باشگاه استقلال اختیار تام داده شود. من حس می‌کنم فرشید سمیعی هنوز اختیار تام ندارد و باید در تمامی موارد با هلدینگ خلیج فارس مشورت کند. باید اختیار تام به او داده شود و در جلسات هیات مدیره پاسخگوی رفتار خود باشد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید این تیم نیز گفت: از سرمربی جدید استقلال شناحت کامل ندارم و اطلاعات من بر اساس رزومه‌ای است که از او در رسانه‌ها منتشر شده است اما امیدوارم در استقلال موفق باشد.

کد خبر 892194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    1 4
    شش تا از العین امارات و برادران عبدالرحمان خوردید دفاع ضعیف نبود اون بازی که دفاع تون کامل بود 🤷‍♂️
    • محمد قُلی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      4 1
      سلام منکه یادمه ایرانجوان بوشهر شش تا زد به پرسپولیس
    • شاهرخ IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      3 2
      نمیفهمم هرجا حرف استقلال میاد لنگیا مثل چی میریزن. بچه جون برو کوچه خودتون. باریکلا
    • لنگی سوز IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      0 0
      بچه جون چون سنت کمه آمار فجایع لنگ رو در آسیا به یاد نداری
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    قلبم ب درد اومد
  • محمد قُلی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 4
    با سلام اگه حسینی بود ۵تا میخو ردیم درضمن نکونام تیمو نابود کرد ۶بازیکن هماهنگ تیم اخراج کرد هنوز هماهنگ نیستیم تجربه ۶۶ساله استقلالیم
  • حسین IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 1
    متأسفانه وار هم نتوانست برایتان کاری کند الان باید هر مشکلی که در باشگاه وتیمتان پیش میاد بزنید تو سر وار
    • حسن IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      0 0
      به توربطی نداره پرسپولیسی