جوان ۲۷ ساله‌ای که در شب تولدش مهمان دوستانش بود، در یک درگیری خیابانی به قتل رسید و پلیس در تحقیقات خود کشف کرد که قاتل تبعه خارجی است.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین، پایکوبی و شادمانی اهالی منطقه الهیه مشهد در چهارشنبه‌سوری سال گذشته به نیمه رسیده بود که ناگهان نزاعی هولناک بین چند جوان به خاطر ترقه‌پرانی آغاز شد. در این میان چند جوان غریبه که از محله دیگری به بولوار الهیه آمده بودند، به طرف افراد مقابل هجوم بردند، اما ناگهان یکی از آنها دشنه بزرگی را از کمرش بیرون کشید و گلوی جوان ۲۷ ساله‌ای را شکافت.

بریدن گلوی جوان ایرانی به دست تبعه افغانستانی  + عکس | جشن تولد این جوان به خون کشیده شد

با این اتفاق، همه عاملان نزاع از محل گریختند و «محمدجواد-ط» (مجروح) به بیمارستان ناظران مشهد انتقال یافت، اما معاینات پزشکی نشان داد که او بر اثر شکاف ۸ سانتیمتری در ناحیه گلو به قتل رسیده است.

طولی نکشید که قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) به همراه گروه کار آزموده‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی عازم منطقه درگیری شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی‌ها نشان داد که جوان افغانستانی تنها متهم دشنه به دست است که در تصاویر دوربین‌های مداربسته دیده می‌شود.

با دستگیری تعدادی از متهمان و عاملان این نزاع مرگبار، تحقیقات در حالی ادامه یافت که یکی از دوستان مقتول گفت محمدجواد به خاطر تولدش مهمان ما بود تا چهارشنبه‌سوری را دور هم باشیم، ولی چند جوان غریبه به سوی خودرو پراید او و دوستش ترقه پرت کردند که همین موضوع به درگیری انجامید و طرف‌های مقابل با چاقو و قمه حمله‌ور شدند.

در ادامه ردزنی‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم به قتل به افغانستان گریخته است، بنابراین اقدامات پلیسی برای بازگرداندن وی به کشور ادامه یافت تا اینکه چند روز قبل مشخص شد وی به طور پنهانی دوباره وارد مشهد شده و در یک ساختمان در حال احداث کارگری می‌کند.

این‌گونه بود که با دستور سرهنگ جوادبیگی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد) گروهی از کارآگاهان زبده به سرپرستی سرگرد شکیبا (افسرپرونده) وارد عمل شدند و او را در همان محل به دام انداختند. این متهم تبعه خارجی در اولین مرحله از بازجویی‌ها در حضور قاضی صفری به بریدن گلوی جوان ۲۷ ساله در شب چهارشنبه‌سوری اعتراف کرد. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

کد خبر 892294
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    12 0
    هر روزیک خبر ازقتل وتجاوز افغانی داریم
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      5 0
      اگه اعدامشان کنند دیگه غلط می‌کنند که به طرف صاحبخانه دست درازی کنند