مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
۰ نفر

اسرار قاتل آمریکایی که به اتهام قتل ۴نفر تحت تعقیب پلیس بود پس از آن فاش شد که او به اتهام تجاوز دستگیر شد.  

مقتول

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از سی ان ان، در آگوست سال گذشته میلادی، پلیس مریلند در جریان کشف جسد زن ۳۸ ساله‌ای به نام راشل مورین قرار گرفت. راشل که ۵ فرزند داشت، برای پیاده‌روی به پارک جنگلی رفته بود که هرگز به خانه باز نگشت. آن روز خانواده‌اش وقتی متوجه ناپدید شدن او شدند پلیس را در جریان قرار دادند تا اینکه فردای آن روز جسد راشل پیدا کرد.

پزشکی قانونی مشخص کرد که زن جوان بعد از اینکه مورد تجاوز قرار گرفته، خفه شده است.

بدین ترتیب تحقیقات پلیس برای یافتن قاتل آغاز شد. دوربین‌های نظارتی و سرنخ‌ها، پلیس را به فردی به نام آنتونیو مارتینز-هرناندز، اهل السالوادور رساند. اما پلیس هیچ ردی از او نیافت.

با این وجود این پرونده برای دستگیری آنتونیو باز ماند تا اینکه جمعه هفته گذشته کارآگاهان پلیس اوکلاهاما مردی را به جرم تجاوز دستگیر کردند. با انتقال این مرد به اداره پلیس وقتی معلوم شد که وی از هویت و مدارک جعلی استفاده می‌کند، ظن کارآگاهان به او بیشتر شد و به همین دلیل دست به آزمایش دی‌ان‌ای زدند و معلوم شد که مرد دستگیر شده، آنتونیو مارتینز نام دارد و به جرم قتل تحت تعقیب پلیس مریلند بوده است. این اما همه اطلاعاتی نبود که از مرد جنایتکار به دست آمد. تحقیقات نشان داد که او ۲ سال پیش نیز دست به قتل وحشیانه یک زن جوان در السالوادور زده و پس از آن به طور غیرقانونی به آمریکا گریخته بود.

همچنین بررسی‌ها ی بیشتر مشخص کرد که او در یک جنایت دیگر در لس‌انجلس نقش داشته است. تحقیقات نشان داد که وی به طور وحشیانه‌ای به یک دختر ۹ ساله و مادرش حمله کرده و آنها را مورد تجاوز قرار داده و به قتل رسانده است.

اکنون قرار است وی را از اوکلاهاما به مریلند منتقل و به اتهام جنایاتی که مرتکب شده تحت بازجویی قرار بگیرد.

کد خبر 892528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha