عضو پیشین هیات‌ مدیره پرسپولیس گفت: اگر بیرانوند ادعایش را با ادله ثابت نکند شرافتش زیر سؤال می‌رود.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید پوراحمدی، درمورد اظهارات علیرضا بیرانوند مبنی بر پرداخت 5 میلیارد تومان شیرینی به اعضای هیات مدیره این باشگاه برای فسخ قرارداد، اظهار داشت: من از علیرضا بیرانوند می‌خواهم هرچیزی که دارد سریعتر منتشر کند. این موضوع باید زودتر تعیین تکلیف شود.


وی افزود: به همکاران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم گفتم که این موضع باید از طریق دادگاه پیش برود. یک اتهام در ملاعام با کلامی مجرمانه مطرح شده و باید همه چیز مشخص شود. اگر کسی پولی دریافت کرده یا اگر کسی مبلغی پرداخت کرده مستحق زندان است. اگر این ماجرا دروغ باشد که قطعا هم همینطور است، باید راه قانونی خودش را طی کند.


عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا شکایتی را مطرح کرده، گفت: بله، من جزو اولین نفراتی بودم که این موضوع را مطرح کردم. برخی بحث کمیته انضباطی را مطرح کردند و من از اول اشاره کردم که این موضوع یک اتهام و افترا است. باید از طریق دادگاه پیش برود. شکایت انجام شده و پای این موضوع محکم ایستاده‌ام.


وی تصریح کرد: من و بقیه اعضای هیات مدیره پرسپولیس، به خصوص دلبری و شهریاری به شدت در پی تعیین تکلیف این موضوع هستیم. بیرانوند اگر این موضوع را با ادله ثابت نکند شرافتش زیر سوال می‌رود. من می‌خواهم بیرانوند تا ته این ماجرا برود و همه چیز را بیان کند تا ما هم بدانیم چه خبر است.

کد خبر 892588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • ایرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    15 5
    دقیقا این اتهامات که بیرانوند به مدیران پرسپولیس زده باید در دادگاه رسیدگی وحکم اجرا شود تا به راحتی هر کس به خود حق ندهد برای فرار از پاسخ به خطا فرا فکنی واتهام زنی ودروغ پردازی کند .
  • حسین آبی دل IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    6 15
    نه دروغ است نه اتهام از ماجرای طارمی در ترکیه بگیر تاسکه های هدایتی درهتل تیم ملی ،کارت سوخت وپروشه های رویانیان مالیات برانکو فیش جعلی اداره مالیاتی برای حرفه ای شدن ام آر ای جعلی باهویی بازهم از زیر خاکستر درمیاد.
  • علی سلمانزاده IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    12 6
    شرافت ؟ از این ... پول پرست چه توقعاتی دارید
  • احمدچاوشی IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    5 5
    دقیقااز طریق دادگاه پیگیری شود که حتماچرا بیراموند این تهمتی راتو تلویزیون ورسانها ی سراسری واخبار اعلام شیرینی دادن کزدهوباید یک بار برای همیشه بساط دروغ و یا وافراد جمع شود وهرشخصی ودر هر موقعیتی بهتان بزند باید مجازات شود وبیخودی آبروی کسی را نبرند
  • سه نقطه IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    3 4
    چه زود قهرمان های تیم ملی رو یادتون میره، مثل اینکه یادتون رفته بیرانوند چه کارهایی که برای تیم ملی انجام داده، در ضمن کسی که تو این مملکت زندگی میکنه خودش میدونه که این جا چخبره و حرفای بیرانوند دروغ نیست!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    1 1
    مشکلات و ابهاماتی که کل اعتبار فوتبال ما را زیر سوال برده فقط اظهارات یا اعترافات بیراوند نیست 'اینکه چند فصل بطور مرتب یک تیم با اشتباهات علنی داوری قهرمان میشود 'مثلا همین فصل گذشته که تازه هست وهمه یادشون هست 'بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان وان دقایق طوفانی برگشت غیر عادی نتیجه 'چرا رسیدگی نشد 'حالابماند گل افسایدنهایی که تیر خلاص بر ورزش پاک و داوری بود.واقعا باید کمیته ای ویژه به مسایل حول وحوش این تیم طی این ۸سال رسیدگی نماید.
  • امیر شرافت دان IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 1
    حتما باید پیگیری شود که اگه بیرانوند درست گفته که عمل رشاء و ارتشاء انجام شده و هر دو سر ماجرا باید طبق قانون یک سال زندان و جریمه ۵ برابری مبلغ رشوه را پرداخت نمایند.و اگر بیرانوند دروغ گفته باز مرتکب جرم افترا و نشر اکاذیب شده و باید مجازات شود.
  • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    مطمئنادروغه اینا بابا پول به جونش وصله اونوقت ۵میلیارد رشوه داده ضمن اینکه رشوه دهنده ورشوه گیرنده هردو مجرم هستن و باید مجازات بشن وبهد هرکس برای این تیم یا این مملکت کاری انجام داده هیچ منتی نباید داشته باشه و دلیلی هم ندارد هر غلطی که میخواد بکنه وبگه من فلان کاروکردموغیره....
  • امیر شرافت دان IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    قطعا همه دیدن که این فصل به موازات صحبت های تاج چقدر پنالتی معیشتی که به اعتراف کمیته داوران و گواه همه کارشناسان داوری به نفع تیم خاص گرفته شده وگرنه الان ته جدول بود
  • محمد جواد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    چه واقیعت و چه دروغ باید تا انتها پیگیری شود تا اگر تخلفی صورت گرفته با قاطعیت برخورد شود علیرغم اینکه عقب ماندن فوتبال کشور را به نبود زیرساخت و بودجه نسبت میدهند در واقع ان چیزی که مانع پیشرفت شده فساد است و بقیه موارد اندکی تاثیر دارد
  • فرشید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    قانون باید اجرا بشه یا رشوه داده و مدیری از باشگاه گرفته که باید هر دو محروم و جریمه بشن یا نداده و دوروغ گفته که میشه تهمت حتی اگه بگه عصبانی شدم گفتم بازم تهمت رشوه دادن و زده و محروم باید بشه
  • عطار IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    عبیدزاکانی میگه مست بودم......حالا بایداونی راکه به‌این زنگی مست تیغ تیز داده را ریشه شو کند